Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tknsa bist e göre hareket etmiyor sanki coğunlukla tersi hareket ediyor bu yabancıyamı satıldı teknosa bilen varmı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()elif hnm satsakmı bunu sizinle bir almıştım 1.750 den
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()elif hnm bugün rheag almıştım sizin önerinizle kar var bunu satabiliyormuyuz bu gün almıştım aynı gün satılırmı
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()şu ons moralimi çok bozuyor buneya 300 den alınan gram 313 den satim düşer yine alırım dedim nerde kaça çıktı duracada yok sanki ölüyorum sinirden
0BeğenmedimŞikayet
Ons için morşimşekk yorumu ()300 tl den almıştım 313 den az önce satıldı
ziratt bnkası
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Elif hnm bu zoren ne olur inceleyecem yazmistiniz bende 3440 adet aldim biraz düştü varmi bir yorum zorene
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()abla tebrikler yazdığın kağıtlar %15 e yaklaştı birtek armada sakin hemde bist kırmızı iken
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tşk kısmet buymuş
Buda_Geçer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bana karışık iş gibi geldi ben az bir zararla çıktım uğraşamam ruchan falan bilmiyorum yapamayabilirim
Buda_Geçer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()devre kesmek hisse tavan yaptı bügün daha alım satım olmayacak anlamına mı geliyor
miharbii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()8.700 ise niye 8.840 dan almak istiyorsun pahalı almış olmuyormusun zararın oluyor ozaman
ferit1986 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()arkadaşlar bu ardyz yeni girmiş sanirım bist e buğünde tavan yapmış bu böğle 3 5 gün yükselmezmi ki
0BeğenmedimŞikayet
Ons için morşimşekk yorumu ()ben okudum
ataberk_samsun55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()arkadaşlar bu tavan veya taban yapan hissede alım veya satım yapılıyormu tavan veya taban yaptığında. yeniyimde burda tknsa var elimde satmak isteseydim dün satabilirmiydim
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()emre ceylan bu tavan veya taban yapan hissede alım veya satım yapılıyormu tavan veya taban yaptığında yeniyimde burda tknsa var elimde satmak isteseydim dün satabilirmiydim
emre_ceylan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Ayni dertde bende var gsdho zarardayim
ferit1986 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()abla tknsa 800 tl zarardan 200 e düştü siz olsanız ne yapardınız satarmıydınız yoksa beklermisiniz
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için morşimşekk yorumu ()aynen gidiyor tknsa
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tknsa dan 800 tl zararım vardı %20 artış olmuş zarar azalacak inşallah
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()5 kağıtın 2 si yeşil yunsa da olmasa kafayı yiçem