Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben zirat borsa kullanıyorum 1000 de 1,5 komisyon
obsessedd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben biraz acemi yanlız bu soruya ustalarda net cevap veremez
obsessedd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()1000 tl ye 1 tl veya 1.5tl yada 2 tl gibi komisyon
obsessedd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()evet 150 veya 200 tl komisyon keser tek alım veya satım için
obsessedd için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bende zirat borsa kullanıyorum öğle bir kesinti yok 10 bin tl lik alım veya satımda 15 tl kesiliyor o başkabir kesinti yapmıştır
Postman52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()nasıl yani satacakmısınız petkimi düşerse kaça düşerse satmak gerekli stop yapmak gerekli
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()buğün kırmızı olacak sanırım viop-1 üzeri
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sağlam kağıt petkim bendede var 2900 lot 3460 ortalamam ben hemen satmayacam cıkmaya devam edince canı sıkılıyor insanın borsa eski haline 120bine geldiğinde çok kar yazar
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()çok kısa süreline geldi indi hemen size sıra gelmemiş demekki 51 den satmanıza
Eses58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()nasıl yani eksideye aselsan
yeni_üye_yepyeni için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()arkadaşlar odas nasıl bir hisse 1400 e al emir girdim 7150 lot bunun bedellisi flan varmı pek uraşamıyorum öğle karışık hisseyle
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hayırlı olsun
Cidra için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu aralar piyasalar çok karışık borsada sağlam düşmez diye birşey yok riks var şuna al diyemem bendeki kağıtlar ılhgm akenr petkim ıcbct birde bjkas var ama spor kagıtı daha riskli az kar gördümmü satarım tekrar alırım
Cidra için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()100 200 tl lik alsat elin alışsın zararını karını gör ilk etepda ezbere bilmediğin pek hisselere dalma derim
Fedqi_Akıncı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()17 bin zarar vardı 200 tl ye düştü nihayet tekrar düşüş olurmu satmakda istemiyorum bundan sonra kar yazacak çünkü
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bist yukarı giderse aşşagı düşmesi bence zor yukarı atacak sanki ama bist92bin Altın a düşerse gidici gibi benim düşünçem
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bu neyapıyor hep eksiye gidiyor kare zarar yok bunu satammı kararveremedim
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tknsa dan bir kısım sattık dün petkime geçtim bu petkim ne kadar yavaş böğle tknsa tavana gidiyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()nerden biliyorsun sebebini de söğlede inanalım
hayatiaga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Konu: petkim
bilmiyorum ne olur bu hisse 3440 al emir girdim 1735 adet lot var zaten bugünkü bist in yükselişinden geri kaldı yarın belki hızlı çıkar diye düşüncem var
BOZUK_SAAT için cevaplandı (yorumu göster)