Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()çok iyi yakalamışşım iki köşedende
HK4012 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()3030 dan aldım ostim kısmet artık nere giderse
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()QNBFL tavandan geri devre kesti alınırmı dersiniz
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ustat krdmd ostım ve ısctr için oldumu çalışmanız hatta Qnbfl devarda o 2gündür tavan yaptı
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()melis adası neresi navtek ne :))
fuhrer55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()120 170 oldu borsa 19500 dirençi kırıldımı dersiniz
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()natende -2 den çıktı gidiyor bunu satsak tekrar alım fırsat verirmi ki
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()viop da -040 da kesin kırmızı olur sonu iyi olsun cin borsa %3 yeşil
RESSST için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aynen dün kervt sattım büğün yine çıktı bekleyecen bu işte
smslu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()kaç gündür iyigine daralmıştım kırmızı da kırmızı 4 hissemde yeşil olmuş naten ıhlas ıheva akfgy
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hadi tatili yaptın borsayı niye kapatıyorsunuz
TeknikAnaliz06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yük boşaltıyor desek şuna
smslu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()batudun bizi desene 25,14 düştü şimdi ama bunda var bi iş geriliyor atacak yukarı bu
smslu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()allahtan almadın ne olurdu halimiz:))
smslu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aklınızdan geçmiş olması bile 016 lık düşüşe sebeb oldu
smslu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()inşallah zaten kar yazmıştı 18 den alıp 25 den çıkmıştım
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben nerdeyse yatırım paranın yarıyarıya naten e geçtim patlayacak da bu oyalıyor sanki
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()natene %200 daha takviye yaptım kısmet inşallah yükselir
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()abla bu rheag almak niyetindeyim varmı sıkıntı bunda birde bürüt flan değil demi bu aynı gün satabilirim
elifbilgemcee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()abd borsa %1 üzeri yeşil
ab de %2 üzeri
asyada yeşil 1tane kırmızı
yarın bizdede %2-3 bekliyorum hayırlısı artık