Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sizi etkilemek istemem de 2020 sat emir girdim
Hayta0618 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()dün 1900 den akenr ji almıştım 10binlik keşke daha fazla alsaymışım
Hayta0618 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()usta flan değilim ama kendi bulduğum hisseler daha güzel gidiyor klmsn tknsa ıheva gibi gerçi ıheva ve tknsayı dün sattım ama olsun karına sattık
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()çok az yada bazen iyade diyo sanki 0.60 krş olabilir ben tam tesbit edemedim
BattiBalik67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tam zamanında kaçmışız bay bir düşüş olmuş
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()buna itirazım yok zaten evet aynen dediğiniz gibi olmalı dur bakalım deneyecem almayacam bişiler giden gitsin çıkan çıksın
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()cumaya kadar alım yapmasam iyi olaçak gibime geliyor ama 1 2 hisse var dediğim fiyata gelirse alırım dayanamam sanki
Nefo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()cep tel ziraat mobil
Sultans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()%60 tl deyim hep karına sattım hisseleri. diğer %40 da orta da sayılır biraz izleyecem ama bakalım dayanabilirsem hiç tl ile durmaya alışkın değilim illaki ful hisseye girmek istiyorum yeşil olan hisseler sanki bendede zarar etmiş gibi bir his oluyor. benim gibi olan varmı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()günaydın amin
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yyapıyı erken satmışım tavan olmuş
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()en sevdim hisse şu iheva bir onkere alsat yaptım birkere bile zarar etmedim şimdide tava na gidiyor nerdeyse
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aynen bende tek tek baktım yine ekranda yok
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()klmsn da yükselişe ayak uydurmaya çalışıyor
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ne oldu bu hisseler buğün baya primliler yyapı %6 iheva %4 olmuşlar çoğu
ekrem_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yyapı hızlandı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tam zamanında satmışım 6 dan
morşimşekk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()benim teknosa en sonunda coşmuş
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yunanlılar yan ciziyo akşam tamam dedini şimdi yok demedük mü ne dermişler
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aynen en azından yeşillenmeye başladı sen pazartesi gör :))
ramazan4747 için cevaplandı (yorumu göster)