Üye adı:morşimşekk
Kayıt tarihi:12 Kasım 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5286
Üye puanı:462
Takipçileri:28
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hızlı koşması için üzerindeki yükü boşaltması lazım. uyanık olalım:))
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()abi çok nazik bir hisse ağır ağır gidiyor düşmesinde hergün %1 razıyım. sen illaki koşturacan bu kağıtı:))
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()yok ara ara baktım raslamadım
s_arda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()usta pgsus nedir durum bir bakabilirmisiniz çok ucuz geliyor bana elimde var ama buna biraz daha eklemek niyetim var.
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bjk kar var ama risk alacam bu akşam tur atlarsa bir kaç tavan vardır ama atlarsa tabi:))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()komşuyuz:)
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Sizde iyi geceler
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Bugünkü gibi hiselerimde fırsat verirse biraz tl bulunduracam ozellikle yyapi %6 yapti biri tavan oldu dedi bende satamadım sonra fırsat kaçtı
Ahmet_Selim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Viop şu 1 2 haftadir hep kirmizi oluyor ama bist onu pek tinlamiyor yüksek %deli olursa tutuyor
Ahmet_Selim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()Yarin borsa nasil olur sizce bence bugünkü %1den kayip verdiğini geri alacak 060 yesil gibi olur
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()doğru bir tesbit havele üçretini kimden kesiyor acaba:))
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()olsun yine iyi. bir gün de %2.33 sağlam basarak gidiyor ayağı kaymadan gitsinde ben razıyım herğün %1 e de
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()ben pek teknik bilmem. 10 hissemin içinde en fazlası bunda kar az var bu hisseye güveniyorum açele etmiyorum bunda ne zaman çıkarsa keyfine karışmıyorum :))
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aynen ama gözü hep yukarıda bence aşşağı hiç kırmıyor
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()sanki yok katedemiyoruz gibi geldi bana gerimi gidiyoruz ne:)
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()aynı maliyet bendede 8.15
sercan09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()tavan olsun ben özürde dilerim
s_arda için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bende yine kar var 400 tl olsun beklenir çıkma yönlü belliki hisse 1100 olunca sataçaktım :))
Güneşin_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()bari tavana gidiyor de sorumluluk almassın en azından kesin olaçak diyordu dur bakalım belki yine olur:))
s_arda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için morşimşekk yorumu ()hani tavan olaçaktı tavan olacak diye satmadımda
Üsame için cevaplandı (yorumu göster)