Üye adı:miharbii
Kayıt tarihi:11 Ocak 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:839
Üye puanı:47
Takipçileri:1
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Haklisiniz valla. Teknosada kar vardı çıkmamıştım. Şimdi tam tersi zarar var.
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Inşaallah burdaki yerin daimi olurda bilgilerinle bizlere yol gösterirsin
miharbii için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Hem bilgili hem de ilgili. Helal olsun ?
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Listede yoksa satmıştır. Öyle biliyorum
Sakar_yatırımcı34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Valla çok haklısın. Hub 43 tknsa 9.7 rysas 12.7 den girmiştim hala tersteyim. Bunların zararını belki karşılar diye lidfa ve ihlgm ye girdim işte böyle..
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Burdaki bi abi önermişti çok bereketli demişti ondan girdim
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Şu anda 1.2 zaten :)
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Bende almıştım dün. 1.2 den merak ediyordum ne olacak diye. @sefaaks34 hocam olumlu dedi. Ytd
Kimbilebilir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Geçti başkan
Çok sağol. Liklerini verdim. Çok teşekkür ederim.
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Kardeş profilinde aldıkları hisseler yazıyor
Sakar_yatırımcı34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Ihlgm 1.1 den almış zaten. Profilinde yazıyor
Kimbilebilir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Teşekkür ederim hocam. Beğeni verildi
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Lidfa 5.30 ihlgm 1.20
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Lidfa ve ihlgm ne olur sizce hocam
sefaaks34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Lidfa yı baska gezegenli dayı var ya o önermişti
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Eyvallah kardeş. Sence satayım mı fazla zarar yazmadan
SERseri4LBAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Lidfa ve ihlgm almıştım dün. Bunlar elimde patlar mı
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Merhabalar. Bizede biraz yardımcı olabilirmisiniz.
defnem_naz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()Bu lidfa kırmızıya devam edermi acaba?
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için miharbii yorumu ()İnşaallah allah razı olsun
Yatırım_meraklısı için cevaplandı (yorumu göster)