Üye adı:Meva_
Kayıt tarihi:22 Aralık 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1858
Üye puanı:472
Takipçileri:16
Takip edilen:14
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bir serçenin telaşına bile kıyamayan gönlüm, insanların hoyratlığına elbet rastlarsın, aldırma
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Meva_ yorumu ()Turex i ateşlermisin:) 5,10 tavan yeter
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Meva_ yorumu ()Baktı kendisini satıcam aklı başına geldi , yarın yamuk yaparsa vallah sataram
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()düşmedi sanırım
-2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Meva_ yorumu ()MEB Hocam sarky ne yaptınız, hazirandan sonra da Altın coşarsa, BIST gene ezilmezmi
Baba_Vanga_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()Peki ben buna izin verdimmi
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()Yine söylüyorum ne onun içinde başkası için bu kelimeyi kullanamazsın
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()Sen olsan ne anlardın?
lale_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()O gün Era bana yazıyordu, sen gelip bunları yazdın, kimi ima ettiğinde apaçık ortadaydı, bir insan nasıl böyle bir şey yazar kime yazarsa yazsın, karkterini ortaya koydun
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()Era ile son yazışmalarına bak, insanda biraz utanma olur nasıl öyle bir kelimeyi birisine ima eder, sırf selam sabah verdik hal hatır sorduk diye
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()O piyasası ne demek?
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()O nn anlamını? ... Olarak yazıyorsan o senin sülalendir o arıyorsan evine git
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()Ne kaybettiğini görmek herkesin hakkı; )ben size yazmamki, siz engelleyebilirsiniz
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()Sitede o piyasası yok maalesef yakın çevrenize bakın siz
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Meva_ yorumu ()@Karaa_han rica etsem bana yazmasanız, siz beni o zannettiniz sanırım, ben o değilim burası insanların fikir alışverişi yaptığı biyer ekmeğinizi başka yerde arayınız size kardeş tavsiyesi
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Meva_ yorumu ()Merhaba hocam benim almayı beklediğim kağıtlardan birisi
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Meva_ yorumu ()Olsun Altın ne için alınır ki zaten:)
lale_38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Meva_ yorumu ()Kağıd iyiki yokmuş, Altın varsa zengin oldun desene
lale_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Meva_ yorumu ()Ben demedim ki
Karaa_han için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Meva_ yorumu ()Benden bukalemun olmazmış bu kadarmı benim ya:)iyiyim hamd olsun sen nasılsın, ne var ne yok varmı kağıt kürek
lale_38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Meva_ yorumu ()Aleyküm selam, aydın havasını bende çok özledim, atakizla hiç muhabbetin olmadı tanımıyorum okuyorlarsa selam olsun, asi ruh çok samimiydiniz kim haklı bilemem aranızda geçenleri tek bildiğim bana ne anlatıldıysa o, bigün düzelir ama üç günlük dünya, burcumun bana verdiği tek olumlu özellik insanın icinide dışınıda görebiliyorum, buna rağmen bi insan kötüde olsa ruhun derinlerindeki güzelliği ararım. Pervanenin ateşe olan aşkı gibi
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)