Üye adı:Merran_
Kayıt tarihi:15 Ocak 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:306
Üye puanı:23
Takip edilen:7
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Herkese hayırlı sabahlar
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Dertli hocam ben elimde ki gr ları satıyım mı bekleteyim mi?
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Dertli hocam gr mı olanda tutsun mu? , satsın mı?
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Dertli hocam gr ı da dolar gibi elinde olan tutsun mu?
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Merhaba Dertli hocam, bende dolar ve gr ve tl var. Dolar ve gr mı ABD seçimine kadar elimde tutsam zarar Edermiyim? TL ile ne alabilirim?
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Merran_ yorumu ()Günaydın , bende giremiyorum.
biyomedikal_kou için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Dertli hocam burada kısa , orta, uzun vade derken ne kadar süreleri kasdediyorsunuz
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Çok teşekkürler, iyi ki varsınız?
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Ne kadar üzerinde olduğu , olacaktı:))
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Dertli bey bir şey alırken ve satarken aylık net mevduat getirinin üzerine çıktığımın hesabıyla hareket etmeye çalışıyorumda
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Gr da uzun vade dediğiniz süre yaklaşık ne kadar , ona göre hesap yapacağım Dertli bey kısada mı , uzun vaadde mi gitsem diye
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Ben hedef geldi diye 3, 4325 den eur ları sattım . dolar ve gram elde.
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Dertli bey eur ları satalım mı,
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Günaydın Dert li bey bende sizi takipteyim.
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Bankadan işlem yapanlar artık bugün satış yapamayız, pazartesine kalır:) inşaallah 3, 13 den satarız
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Tamam hocam
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Bankadan alanlarda mı alsın? makas farkı çokda bizde
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Çok teşekkürler:)
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()Bu sabır dolar , eur ve gr hepsi için mi? Pazartesiye satmadan mı girelim?
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Merran_ yorumu ()4 kasım a kadar elimizdeki dolar , eur ve gr mı tutalım mı? Dertli bey