Üye adı:menthapiperita
Kayıt tarihi:18 Aralık 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:83
Üye puanı:0
Takipçileri:1
Takip edilen:21
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()paşa bey hoşgeldiniz. sizi yeniden burda görmek çok güzel
PA$A için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()sayın Türk patlama dolar da olacak. yukarı doğru roket olacak, öğlenden önce hemde. (benimkisi tamamen temenni)
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()Veri iyi gelirse max. 2. 68 mi. Ya da kotu gelirse dip 2. 64 mu
absolute_value için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()Arkadaslar yarin icin dolar da beklentisi yukselme yonunde olan yokmu.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()zararım büyüdüğünde teminat arttırmayayım mı. yada stop mu yapsam
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()haklısınız az zararla çıksam bundan iyiydi. şimdi yine bekle dur. teminat gönder fx e. offf offf tek ümidim yarın tdi nin iyi gelmesi.
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()pozisyonlarım yeşil e döndü ama swaplardan dolayı eksideydim. bekledim bende. beklerken tekrar düşüş geldi
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()bugun zararla çıksaydım iyi olurmuş. eksi 300 le kapatabiliyordum. şimdi eksi 1450 oldu. yarın kapatabilirmiyim dersiniz zararımı. tarım dışı verisi sizce nasıl gelir.
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()sayın Türk ons düşerken dolar yükselir genelde. onsun düşüşünden dolar yükselecek diyebilirmiyiz
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()sayın Türk bu düşüş nekadar sürer. pozisyonlarımı kapatmadan düşüş başladı.
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()sanırım benim sorum biraz erken oldu. siz önce alımlardan bir kazanın dönüşü daha sonra sorayım madem.
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()sayın Türk euro nerden döner sizce. fx ten sell euro acmayı planlıyorum önümüzdeki günlerde. bu defa çok küçük pozisyonlar tabiki. sell de swaplar artı yazıyor. stresi daha az
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()Gunaydin. 2. 70 ten pozisyonlari kapat emri girmistim. emirleri kaldirayim mi ne dersiniz. 2. 70 ten karla kapanis olmuyor yaklasik eksi 350 usd swap var hala. kar bekleyeyim mi.
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()çok teşekkür ederim. sizden haber beklicem. ben zaten bankada al sat yapıyordum böyle anlık takip te etmiyordum. sonra küçük bir miktarla fx e girdim. terste kalınca bankadaki tüm paramı fx e koydum. teminat olsun diye. sonra böyle uykularım kaçtı.
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()peki şimdi planımız ne usd için. yine beklemek mi. lütfen bir fikir verin. sanki zarar kes yapıp tüm pozisyonlarımı kapatırsam bu akşam rahat uyku uyuyacam. artık canıma yetti bu fx
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()veri iyi ama yukarrı zıplamadı usd
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()işimiz duaya kaldı: ))
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()15: 15 deki usd verisi için fikriniz nedir.
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()teşekkür ederim cevabınız için. hayırlı kazançlar
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için menthapiperita yorumu ()Şuan için zararım 800 usd swaplarla birlikte. tümünü kapat a basıp zararla kapatsam mı. yoksa bugun için biraz daha beklesem mi. eksi 5000 usd kadar zarar gördüm tekrar oralara gitmesinden korkuyorum. lütfen bana bir fikir verebilir misiniz
ETeRNaLTuRK için cevaplandı (yorumu göster)