Üye adı:Mehmethayri
Kayıt tarihi:1 Ocak 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:198
Üye puanı:18
Takipçileri:1
Takip edilen:45
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Puantiyeli hangi hisse
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Mehmethayri yorumu ()Tmm hemso izlemeye alayım o zaman gelecek haftaya kadar
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için Mehmethayri yorumu ()Eywallah hemşom sen dediysen o iş tmm
listeme aldım yarın alırım.
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Panelsan mi smartg mi
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Valla muhabbetlerinizde çok hisse dolanıyor. Kafam karıştı
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Hangisi o yüklü kağıdın hemsom
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Murat abi bugün var mı çerezlik gözüne kestirdigin
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Hangi kağıt monte
Monte__kul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Üstad haftalık hisselerini bekliyoruz ?
calculator_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Hissenin ismini söyleyebilir misiniz
yalandunya_1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Tamam hemşom, takipteyim
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Tamam çok sağolun takibime aldim
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Bunlar ne kuşçu
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Tmm hemşom ben de yarın panelsandayim o zaman. Smartg yi bekleyelim biraz
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Panelsan mi smartg mi? İkiside aynı işi yapıyor. Hangisi tercih edilmeli
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Lidfa yı bende merak ediyorum güzel duruyor
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Selgd nasıl. monte
Monte__kul için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Var mı düşündüğünüz yeni kağıt
Kupa_Beyi42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Beklerim her zaman hemso bastacisin, burdan takibimdesin zaten. Geleceğin zaman haber edersin
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmethayri yorumu ()Sen ayıp ediyn rafık, Balcan kebabi da yaptırırım sen gel bes
27accouant27 için cevaplandı (yorumu göster)