Üye adı:Mehmet03
Kayıt tarihi:10 Kasım 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:38
Üye puanı:4
Takipçileri:1
Takip edilen:20
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:23 Şubat 1973
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Afyon
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()Bir şey sormak istiyorum. Fisun hanımın kopyala yaptığı nick nedir kuslu sitede
Uyu2zz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()slm regi piri dediğin borsapiri mi? baya niick var da
regi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()hocam euyo var elimde tersteyim düşünceniz nedir
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()Hocam gözde var 5, 90 maliyetli stop yapayım mı bekleyeyim mi
Kara99boga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()Füsun hanım allah razı olsun sayenizde Etyat ı 1, 10 dan dün sattım. Tam dediğiniz gibi 1, 10 dan döndü. harika tahmindi. Bir önceki hareketi de 1, 02 demiştiniz o treni kaçırmıştım. tekrar teşekkürler.
fisun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()Erkan bey mail attım ama bana ulaşmadı mümkünse bana da yazarmisiniz adresi mbilgi0303etgmail
erk_kan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()hocam bilginizle yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. pireye kızıp yorgan yakmayın lütfen. allah razı olsun sayenizde zararlarımızı kurtardık. teşekkürler
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()kimse sizi zorla alıma yönlendirmiyor tavsiyede bulunuyor. aldıysanız eger nasibiniz yokmuş. sanki kendi kararlarımızda çok mu isabetli karar veriyoruz. fisun hanıma laf etmeyin lütfen elinden geldiğince tecrübeleri ile herkese yardımcı olmaya çalışıyor. iyi kazançlar
züleyha için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()hocam euyo düşünceniz nedir ? ilginiz için çok teşekkürler
ınvıncıble için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()beklemedeyim bende. fisun hanım euyo hakkındaki görüşünüz nedir kusura bakmayın zamanınızı aldım. allah razı olsun. bol kazançlar.
fisun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()slm fisun hanım etyat ta beklemedeyim stop yapalım mı bekleyelim mi? teşekkürler
fisun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()kara hocam pazartesi için hdfgs , snkrn veya ihlgm hangini tercih edeyim. teşekkürler
Kara99boga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()meyve veren ağacı taşlarlar hocam. takmayın herkes yazılanları okuyor ve yardımcı olmaya çalıştığınızı görüyor. selametle
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()dark_knight hocam euyo bakabilirmisiniz. Görüşünüz nedir teşekkürler
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Mehmet03 yorumu ()Hocam Gram altın fiyatını aşağı mı bekliyorsunuz
AtabiLge için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Mehmet03 yorumu ()Euyo hakkındaki düşünceniz nedir saygılar...