Üye adı:Mars_Kralı_
Kayıt tarihi:3 Nisan 2026
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:723
Üye puanı:-64
Takipçileri:3
Baktığı sayfa:https://yorum.altin.in/tum/ons (23.6.2026 19:48:36)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:15 Eylül 1993
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:İstanbul
Beyler paraşütleri açın düşüyoruz
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Ben burdayım 41** rakamlarını da göreceğiz bu notum da kalsın burda:)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Altın patronuna beni söyle iyi tanır 6 binler gelecek dedi benimle inatlaştı gelmeyecek dedim 4 bin Altın a düşücez dedim bu seferde rezil oldu bana engel attı ve bir haftaya 6 binler gelecek dedi olmadı utancından bana bakacak yüzü kalmadı
Prof_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Yukarısı şampiyonlar ligi gibi galericiler kuyumcular az önce de Ekrem abi geldi
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()altın yatırımcıları bana kıl gideceksiniz lakin gerçeklerle er yada geç yüzleşeceksiniz
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Herkese tek tek yazmıcam derin bir düşüş olacak dedim oldu ve 41** ler de gelecek diyorum gelecek ben burdayım sizde burda olun kaybolmayın:)
-2BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Akabinde Haziran sonu beklentisi 3870 civarı
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Eldeki verilere göre bayram hemen sonrası 4175 civarı bekleniyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()İlk etapta 4240 gelecek
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Havalar parçalı bulutlu bu ara nedense
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Onsun gerçek orijinal yeri 25** civarındadır yukarısı balon köpüktür
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Ardından 3875 görünüyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()İlk etapta 4240 görünüyor bütün verilerde bunu destekliyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()İlk etapta 4200 ardından 3785 görünüyor
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Ons orijinal yeri 25** li seviyelerdir
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()İlk etap 4380 ikinci etap 3740 üçüncü etapta da 3275 görünüyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Burada bana kafa tutamayacağını anlayan Altın patronu engel attı bana utancından :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()altın patronu bile artık utancından bana engel attı. Ben hep düşüş olacak diyordum inanmıyordu. Yok neymiş 3 güne kalmaz 6*** rakamları görücez diyordu artık beni görmeye yüzü bile kalmadı çünkü ben hep haklı çıkıyorum. Ekonomistim güvenin bana
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Temmuz sonu beklentisi 3780 görünüyor verilerde bunu destekliyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Şimdi biz buraya geldikte gelmedik mi dedik bunlar bir takım uydurma laflardır. Ons Mayıs sonu beklentisi 4275 hemen hemen garanti gibi görünüyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Mars_Kralı_ yorumu ()Şimdi biz buraya çıktık ekonomistiz dedik ekonomist değiliz mi dedik bunlar bir takım uydurma laflardır. Gördünüz geldim çıktım ekonomistiz dedik
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)