Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19389
Üye puanı:8392
Takipçileri:1310
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()gümüş 4h bir ara dalga çekilmesi oluyor az önce tepe yapmıştı. allah bilir kaç gün sürer
ÇOK_ESKİ_DOSTLAR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()gümüş az önce ufak bir tepe yaptı fakat band aralıkları çok dar ne aldırıyor ne sattırıyor.
şimdi alınacak durumda değil
kısa vade için dir
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Manga yorumu ()malatya sıtma pınarlıydın değilmi dostum
Malatyalı__01_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()tuhaf bir görüntü 4h-1d gram macd görüntüsüne bakarsak gram yukarı gitmesi gerek.
fakat gidemiyor.
eğer bu görüntüyle gram yukarı gidemiyorsa. bende gümüş var gümüş hiç gidemez.
vallah bir oyunlar dönüyor bende anlamadım
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Konu: gramaltın

gramaltın
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()@ magnificent bu arkadaş herkimse beni engellemiş bende şimdi onu engelledim. fakat sayfasına baktım gazete gibi yazmış hep eleştiri. 1 aylık üye sürekli eleştirmiş sürekli sayfa sayfa kesin eski üyedir.
slave yi eleştirmiş sonrada demişki benim aklım fikrim yokmu. ben kendim aklımla hareket ederim yazmış.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()gümüşte terste kaldım ve bekliyorum .
4h bir yükseliş bekliyorum bu olursa karla satar çıkarım.
4h güveniyorum çalışması gerekiyor. sadece biraz yatay çalışıyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()gram sanki 478 i gececek gibi duruyor. macd iyi durumda
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()altın açılan genişleyen bir açı içinde yukarı 478 aşağı 448 aşağı yukarı görünen kabaca olay bu
Beyaz_martı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()478 de balyozla vurdular ama etkisi nasıl olacak bakalım
Akıncı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()478 de demek istemiştim
Manga için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()az önce 475 de balyoz yedimi yemedimi
Akıncı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()2 kilo gümüş sattım geri alamadım hala. ama bir geri çekilme bekliyorum çok değil alım yapılacak şekilde.
23 ün Altın a sarkmayacak şekilde bir geri hareket
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Sizler zor bir zamanda yaşıyorsunuz. Eskiden hayat daha kolaydı.
Ağ_tut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()bence tembel insanlara yazıyordu
Ağ_tut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Bir şey daha yazayım.
Ben eskiden 2 tane ustanın birbirininn kalbini kırdığını görmedim. Birbirlerine çok sayğılılardı
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Birde eski ustalar gerçek grafikciydi. yani indikatör yerine formasyon lara inanırlardı.
Mesela şimdiki ustalar gram tepe yapmış nerdeyse 500 olacaktı hala yön yukarı diyorlardı.
gümüş de yine öyle.
Eski ustalar olsa bu tepeyi görüyorlardı ve kaçın kaçın diyorlardı.
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()rainmanda iyi al satciydı abi
THE_END_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()yine bir usta vardı madenci. Gram altın alırdı. 1 defa alırdı 1 defada satardı.
yorum yapmaz fıkra yazardı.
sonrada şunu yazardı her gece. Bir insan kazanamıyorsa ekmek parası dostunun yüz karası düşmanının maskarası...
hep bunu yazardı
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()eskiden enpara vardı. hergün toplu şekilde parite yapardık. hep beraber girer hep beraber çıkardık. makas 3-4 pp di yokdenecek kadar. 350 dolar kazandığım günler oluyordu.
ama hep beraber girerdik hep beraber çıkardık. bazılarının elinde indikatör vardı onlar yönlendirirdi bizleri..
Netcez için cevaplandı (yorumu göster)