Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19344
Üye puanı:8378
Takipçileri:1309
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ben olsam 5,5 az altı alırım parçalı
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()az önceki düşüşte ufak bir pozitif oluşum başladı. bu yukarı yönlü bir kısa vade hareketinin işaretidir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Dostum ben benim gibiler için söyledim ))
Babadayı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()doğrudur dostum ))
Bizimkisi az espiri olsun maksat dostum.
Kral_ekonomi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gülbahar veriden sonra ne olacağını kimseye sorma kimse bilmez kardeşim))
burdakilerin çoğu benim gibi ankarayı bile 2 defa görmüştür )))
Tabiki istisnalar vardır fakat durum bu kardeşim
Gbahar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()g,496 dan 1 parça daha alındı
Gbahar için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüş 1
tl2
Gbahar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()1/3 gümüşteyim ve bunu yükselirse satıp düşünce tekrar alıyorum.
sebebi ani bir geri çekilmeden çekiniyorum onun için ful girmiyorum. böyle daha iyi..
tam nokta atışı al sat yapamasamda az alttan az üstten idare ediyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ara dalgaları yaşıyoruz bugün gördüğü tepeyi geçemez yine düşer. şimdi az önceki 15m düşüşünün yükselişini yaşıyoruz.
yükseliş bitince yine düşer.
bu iniş ve çıkışları takip etmek için hem donanımınız olmalı hemde zamanınız olmalı.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()elinde gümüş olan düşer korkusu olmayan yükselir korkusu.
Bence1/3 işlem yapın. kafanız rahat olur
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()evet dostum
Servet_abi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()merhaba dostum
Erdgn79 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüşte benim tl bazlı bir görüşüm yok. sitede yazılanlara baktığımızda 6,48-6,42 gibi bekleyen yazarlar var.
ben olsam 6,52 den almaya parçalı başlarım.
mantık olarak düşünürsek 1kilo 6,42 ile 6,52 arasında 100 tl oynar bu riske değer derim.
bakın yukarı giderse kaçırırsınz. ben öyle düşünüyorum..
en azından 1/3 bu riske değer.. yinede siz bilirsiniz
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yok alınmadım ben hiç bir şeyden alınmam. iyi çalışmalar emeğinize sağlık
__Deniz__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()neyse sormadım sayın
__Deniz__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yükselişe geçtiğini nasıl anlayacaksınz
__Deniz__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Bu sitede fikir paylaşmak doğrumu acaba düşünmek gerek. bence fikir paylaşmayı yasaklamak gerek. şura gider bura giderde dememek gerek. çünkü saatlerce kafa ütülüyorlar.
en iyisi aldım sattım. sadece bu
aldım sattım.
aradabirde sohpet etmek gerek havadan sudan )))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum hepimiz ortasyadan gelmişiz. poroblem yok ))
KAFKASHANÇERİ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Dostum bilgisayarınızda reklam engelleyici poroğram varsa mesajlarınız siteye düşmeye bilir.
Bunu hatırladığım kadarıyla admin bir kere yazmıştı.
eğer öyle bir poroğram varsa kaldırıp deneyin bence
TANER_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum sanırım mesajlar bir birine karıştı )) poroblem yok dostum
KAFKASHANÇERİ için cevaplandı (yorumu göster)