Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19337
Üye puanı:8373
Takipçileri:1309
Takip edilen:11
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()30m yukarı bir hareket olabilir. bu 30m yukarı hareket sonlanınca belki dün geceki tepeyi yukarıda kırabilir.
bende %50 gümüş var ben bunun yarısını satmayı düşünüyorum. yani şansımı denemek istiyorum. belki daha alttan alabilirmiyim diye.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: silver 4h
Tamam dostum
falcon38 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ne çok yazıyorsunuz yav. az biraz nefes alsak hep beraber ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: silver 4h
dostum siz yunus musunuz
falcon38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bu nasıl mesaj dostum
Ossi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Arkadaşlar %50 gümüş %50 tl var. yani çok iyi bilsem dün gece ful tlde olurdum.
Demekki çok iyi bildiğim yok. yani çok güvenmeyin yorumlarıma. Bilsek mzaten bir holdinğin başında yönetici olurduk.)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Selamünaleyküm
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()tamam hocam
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Aleykümselam
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()hepimiz süperiz dostum ))
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum şuanda 22,13-23,16 aralığındayız
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()450 kilomu diyorsun usta 450binmi.
Tuğrul_Gümüş_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum bu rakamları nasıl belirledin
M_yıldız için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()abd faiz artıracağım derse dolar yukarı gider. faiz artırırsa dolar düşer
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()piyasayı uzaktan izleyin abd sözlü müdahaleyle korkutarak belirsizlik ve endişe yaratarak idare ediyor.
yani yaptığı bişeyde yok sadece sözlü mesajlar. fakat piyasada buna inanıyor.
sonuçta gene abd nin dediği oluyor
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()enflasyonu düşürmek için faiz artırılırmı dostum. dostum inanmayın böyle şeylere.
ABD daha öncede faiz artırırım dedi yıllarca en sonunda ayıp olmasın diye çok az bir artırdı dolar dibi boyladı.
Mik777 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bazı yorumlar okuyorum uzaktan benim gibi düşünenler var. şimdi gümüşte bir beliesizlik var. şuan şu dakkikaya göre bakarsak yön yukarı görünüyor.
Fakat 22,40 -22,65 bu bölgede satış yapmak isteyen ler var. işte bu bölge çok önemli.
ben bu bölgeden bir geri çekilme olacağını düşünüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yok değilim ))
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()neyse ben çıkayım. ben bu piyasada yazılan senaryolara hiç inanmam.
şu faiz artırımı var ya abd nin. hepsi bir endişe ve korku belirsizlik yayıp piyasayı idare etmek içindir.
Bana biri abd faizi niçin artıracak ne menfaati olacak açıklasında göreyim
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum hiç bir beklentim yok. gümüş herşey yapabilir.
%50 gümüşteyim. grafik herşeye müsayit.
net bişey görürsem yazarım
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)