Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19317
Üye puanı:8371
Takipçileri:1308
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Dün bir arkadaş 30m gümüş gerafiği atmıştı kimdi acaba iyi tuttu
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()işin doğrusunu konuşmak gerekirse düşecek diye kendi kendimizi korkuttuk.
şimdi çıkıp ben demediydim demek olmuyor düşüşde görünüyordu birazda algıy kapıldık. gene bazı yerlerden döneceğini söylesemde sonuç ortada. tl de kaldık. yalana dolana gerek yok
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüşün şu noktası 22,888 4h yükselişin 1h düşüşün bir ara dalga sonu fakat her nedense tepeler çalışmıyor destekler çalışıyor. onun için düşmüyor normal zamandea düşmesi gerek.
elimde hiç bişey olmadığı içindüşüş olursa almaktan başka çare yok. yada ardından bakarım
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()sağol teşekkür ederim eski dostum
Erdgn79 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()veri hakkında hiç bir bilgim yok. bu günmü veri
altın113 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yok dostum
altın113 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bana öyle bir anket gelmedi dostum
ASRİ6327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()kaçtan verdin dostum sorması ayıp olmazsa
ASRİ6327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()4h fibonnaciye göre 22,192 dip olsa tepe 23,173 oluyor çift tepe ya çift tepeyide yıkarsa
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()arkasından bakmaya başladık.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Dün bir arkadaş 30 dakkalık gümüşün yükselme grafiğini atmıştı
acaba kimdi helal olsun
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bu çelik hoca dediginizs arkadaşın eski nikleri
Buderus
5dalga_prensiibi
bu nikleri kullanmışmı bir sorarmısınız
Acemii_i için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yani bu dediğim rakamların tamam artık gelir denilmesi için bazı uzun düşüş ve uzun yükseliş indikatörleri var
bunların tümünün tabanda olması gerkiyor.
şimdilik 1h-4h-1d tabanda gümüşü bunlar yükseltiyor
yukarda günlük ve haftalıklar hala baskı yapıyor onlarda tabana düşerse asıl yükseliş başlar.
şimdilik 4h direksiyon gibi bir aşağı bir yukarı yapıyor
uzun oldu kusura bakma )))
Acemii_i için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()tabandaki 21,400 gibi destek çalışırsa 28 bile gelir. şöyle fibonacciye göre yazalım
dip 21,405 sürekli çalışırsa 28,268 e son olur.
bu bir fikir4 alış verişidir
en dip çalışırsa olur
Acemii_i için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()22,854 son dedim fakat son olmadı. 23 görmeden düşer diyorum hala.
bu mesajım elinde olmayan benim gibi arkadaşlar içindir. elinde gümüş olana zaten yazacak bişeyimim yok
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()el3eştiri yapılır ben kendimide eleştiririm fakat 7/24 olunca olmuyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bir insan 1 kere eleştirilir 7/324 dedikodu olmuyormu
Avaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()işimiz al sat. dedikodu ney yav. şu birbirimizi çekiştirmeye bir son verelim. 7/24 saat dedikodu yapılmazki arkadaş
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dedikodu yapanlar sinirimi bozuyor sürekli dedikodu. yav bu nasıl bir site oldu arkadaş
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Arkadaşlar site çoğunuzun sağlığını bozmuş. biraz ara verin bence yada uzaktan izleyin.
bunu kendimede diyorum