Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19317
Üye puanı:8371
Takipçileri:1308
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yazdığım rakamlar gelsin o zaman görelim. şimdi başka şeyler yazıp milleti panikletmek istemem.
Çancılar_pet_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()xagusd nin yani gümüşün şuanki yükselişi normal bir yükseliş
tahminime göre 23,460-70 gibi tekrar aşağı döner diyorum
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yani şu mb toplantısı ben olsam bunu her an yapılabilmeli. bunun tarihi saati olmamalı.
gece 2 de karar çıkabilmeli ki piyasa yada bu dolar baronları korksun. yada faizciler korksun.
adamlar toplantının gününü saatini biliyor. ayda bir. bir ayda zaten piyasanın altını üstüne getiriyor
Sinay57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()vallah dostum akıllarımı tutuldu bunların yoksa başka bir ülkeyemi çalışıyorlar biri bunları tehtitmi ediyor bende anlamadım gitti.
hükümet yada mb biri çıksın her an müdahale ederiz desin dolar bak ne oluyor.
fakat kimseden ses yok.
Sinay57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()6,9 la 7 arasında ne fark var sanki hiç görmemiş gibi hayret ediyorsunuz. bende sizleri anlamıyorum
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bakın fed hiç birşey yapmıyor söylemlerle piyasaya korku veriyor yön veriyor.
eskiden mb sı söylemlerle bile düşürürdü
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()mb istese söylemlerle bile dolar ı düşürür. geregi her an yapılır dese yeter.
fakat demiyor.
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()eyvallah dostum
siyahbeyazım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yönleri belli olduğu için sadece gidecekleri yönleri yazdım
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüş
1. destek 23,099
2. destek 22,982
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bu dolar
1. direnç 9,339
2. direnç 9,385 kısa vade
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bugün bir grafik attım hatta son attığım 2 grafik var xagusd bunlar uzun vadede gümüşün ne yapacağını gösterir.
yani en azından ona göre önlem alınır
Ecpoyraz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()anladım dostum. kolay gelsin dostum üzülme hepsi gecer dostum
Mevsimsiz_kar62 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()az öncee bir arkadaş borcundan bahsetti ona yazıyordum
By_tarafsız_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bak şöyle bişey var dolar ı fed bazen kendisi düşürdüğü oluyor.
By_tarafsız_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()insanın kimyası bozulur yav
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum yazdı gitti
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()borç nerdeen aldınki dostum
Mevsimsiz_kar62 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()neyse konuyu dağıtmayalım. piyasaya dönelim ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()memleket elaziz sanırım ))
zarar23 için cevaplandı (yorumu göster)