Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19317
Üye puanı:8371
Takipçileri:1308
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ufak bir parça
XAG/TRY - AL
12.11.2021 02:31:35
8,0470
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüşün tarihini okumayanlar bu dediklerini bilmezler dostum
Mütalaacı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()filiz hanım bana bunu sorma henüz kesin bişey yok. çünkü ben artık erken konuşmak istemiyorum.
Filizgrk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yav benim anlayamadığım şey şu enflasyon varsa insanlar şirketler vs. parayı nerden bulup gümüş alıyorlar.
kendimden örnek vereyim maddi olarak sıkıntıdaysam param yoksa altın gümüşü nasıl alabilirm. bunu anlamış değilim
hatta maddi sıkıntım varsa önce altını mı sonra varsa sırasıyla arazimi gerekirse evimi satarım.
mantığım bunu diyor
Aliihsan23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()son bir düşme şansı kaldı haftalıklarda 25,5 üzeri bir yerler. oralar da dikkat etmek gerek . kaftalıklarda o bölgeyi hızlıca geçemezse belki düşüş olma ihtimali var. dostum.
Ecpoyraz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yok dostum dün geceki değil 1 hafta önceki bir konu
Bozocan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()halde 11 tl ye tüccar alıyor bademi stokluyor 2 ay sonra allah bilir kaça verir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()herşey çok pahalı. aslında üreticide pahalı değil . marketlerde yada satıcılarda pahalı.
bakkalda sert kabuklu badem sordum 30 tl. ben sert kabuklu bademin en kalitelisi en irisini hakde 11 tl ye verdim. aradaki farka bakın
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()günlük bir indikatör ilk defa beni yanılttı.
yani ilk defa hedefine gitmedi yukarı döndü. böyle bişeyi ilk defa yaptı.
aslında indikatör düşüş yok geri döndü dedi fakat ilk gösterdiği hedefe gitmeden yarı yoldan döndü. ben indikatörü dinlemedim haftalığa göre hareket ettim.
şimdi haftalıktanda şüpelenmeye başladım acaba oda yukarı dönermi diye.
yani endişe ve kararsız bir şekilde izliyorum
Bozocan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()vereceğin olsun senin gümüş. seninle görüşeceğiz.)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()siteyi okuyorum bişey anlamıyorum inanın. yani edebiyat zayıf cümleler tam değil.
açıkca düşecek yükselecek desek daha iyi değilmi. yani Yarım yamalak şifreli şifreli yazmaya ne gerek var. ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()xagusd 25,5 den sonra eğer benim donanımdaki görüntü bozulmazsa çok tehlikeli olacağını düşünüyorum.
tehlike dediğim düşüş demek istiyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Selamünaleyküm değerli arkadaşlar ))
2 haftadır ufak tefek al sat yapmış olsamda pek bişey kazanmadım.
gümüş onsun buralara kadar yükseleceğini biliyordum fakat dolar la beraber aynı anda yükseleceğini bilemedim.
her işte bir hayır vardır ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()burda yazıp çizdiğim kendi donanımımdan elde ettiğim sonuçlardır.
Elinde daha iyi donanımı olan arkadaşlarda vardır. onlarıda izliyorum. bakalım hangisi doğru çıkacak.
Amacım ben bildim ben biliyorum demek değil doğruyu tespit edebilmektir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()az önce bir tek çizgi grafiği attım dostum bir bakın isterseniz o şekilde hareket edeceğini düşünüyorum
Umutum34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()iyi etmişsiniz dostum.
DBRL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Hoşbuldum dostum
Bozocan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: #28421151 Grafik detay ve yorumları

şimdi bir şey paylaşacağım fakat yanlış anlamayın ben yanılmadım sadece grafiği çok erken attım.
bu yükselişleri görüyordum fakat garanti veremiyordum. yükseliş hala devam edebilir .
fakat beyaz çizginin az Altın da az üstünden döneceğini ve düşeceğini düşünüyorum.
kimseyi etki altında bırakmak istemem.
Fakat herşeyin bir U dönüşü olduğuna inanırım.
Eğer beyaz çizginin az altından az üstünden dönmezse yanılırım
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Hoş buldum dostum.
DBRL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Arkadaşlar yanlış anlaşılmasın gülün diye attım ))