Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19317
Üye puanı:8371
Takipçileri:1308
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()mantıklısı sabit bırakmalıydı. inatlaştı.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()görünüşe bakarsak tam dpde alım yapmışım .
XAU/TRY - AL
18.11.2021 13:44:12
625,859
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()tamam teşekür ederim. farklı bir sebepmi var
blue_ray için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Arkadaşlar fiba Altın satışı kapalımı bakabilirmisiniz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum peşin para kullananmı kaldı. bütün taksitler kredi kartıyla yapılıyor.
Levent06_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()tamam dostum
Levent06_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()taksit sayısı artınca faiz bindiriyorlar dostum. ben çok ödedim
Levent06_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum tam damardan girdin. aradığın kişi benim. ))
GEÇİLMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bankaya yatırılan paranın faiziyle zengin olunmaz dostum
Yusuf3549 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Birde şu var faize herkes karşı. bütün dinler faize karşı. sadece yahudiliğin Tapınak şovalyeleri diye bir mezhebinde serbest.
fakat sistem faizle çalışıyor mutlaka bir yerden bulaşıyoruz. bulaşmamak için evden dışarı çıkmayacaksın elektrik su doğalgaz faturanı geciktirmeyeceksin taksitle eşya almayacaksın falan.
yani faize bulaşmamak için zengin olmak gerek.
yani zor bir iş.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Faizi indirmek için önlem almak gerek mesela piyasaya bol miktarda dolar sürmek gerek.
Ben faize karşıyım diyip piyasayla inatlaşırsan olmaz.
önce önlem almak gerek. inşallah almışlardır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()benzin dökmek olur
Wonderful70 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ben ankete dış mihraklar yazdım çünkü bana göre asıl yükselten abd
fakat bilerek yada bilmeyerek yanlış ekonomi politikalarıda daha çok alevlendiriyor.
Benim fikri böyle
hakan7038 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Dostum dediğim gibi faizi kimse isteyerek yükseltmez mecbur kalınınca yükseltirler. kimsede ben yükselttim demek istemez.
dolar bir silah faizde bir silahtır. fakat bu saatten sonra faizde pek işe yaramaz bence sadece geciktirir.
bence en güzeli pas geçip arkasındanda her an herşey yapabiliriz denmeli o zaman daha etkili olur
Ali_Babaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()neyse çok yazdım bugün
yazdıkca sinirleniyorum sinirlendikçe yazıyorum ))
şaka bir yana üzülüyorum.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()şuna katılıyorum dolar ı abd yükseltiyor. fakat sende ateşe benzin dökmemelisin. dilini tutmalısın. yapacağını edeceğini çıkıp bağıra bağıra söylememelisin. yapacağınıda yapmalısın.
bazen blöf yapmalısın piyasayı söylemlerle şekillendirmelisin.
malisef her konuşma dolara yarıyor
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()kardeşim olmaz öyle şey faizi hükümet artırır. mecburiyetten artırır faiz lobisi falan diye saçma sapan şeylere ben inanmam.
şunun için inanmam. faizin getirisi kimseyi tatmin etmez.
sanki bir lobi var parasını faize koyup yan gelip yatıyor gibi konuşma yapanlar kendi kendini kandırıyor.
hani faiz eskiden olduğu gibi %110 olursa olabilir 19 la kimse parasını faize koymaz.
ben öyle düşünüyorum
Ali_Babaa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()öyle bir konuşuyorlarki sanki kendiler faize karşıda faiz yükseltenler faiz i seviyor sanırsınız.
Faizi kimse istemez mecburiyetten faiz artırılır
5BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Rahmetli Nejmettin Erbakan memur ve işçi maaşlarını dolar a göre yapalım dedi.
ilk önce sendikalar karşı çıktı.
Çünkü dolara göre verilse ortalığı karıştıracak ellerinde bişey kalmayacaktı.
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dolar ın yükselmesine birazda göz yumuyorlar gibi geliyor bana.
Buzamana kadar hiç gereğini yaparız diyen olmadı.
tamam dolar abd kaynaklı yükseliyor tamam da buna birazda kendileri ses etmiyor gibi geldi bana.
neymiş ihracatcı falan
ihracatcı kazandığı parayı banamı verecek. işin birde bu yanı var.