Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19310
Üye puanı:8369
Takipçileri:1308
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()2022 aralık ayına kadar kronadan gitmezsek iyi
Geographer06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()geçen sene 21 tl ydi. bu sene hiç bir fikrim yok dostum
umuut81 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()artık piyasa hakkında yazmak içimden gelmiyor. sosyal medyada paylaşılanları okudukça karamsarlık oluşuyor.
bu gün 1,5 kilo gümüş aldım 9,756 şu fiyata bakın. fazla almak istemedim düşerde fırsat kaçar diye.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Bu gün köye geldim zeytin toplama zamanı. 2 gün sürer ct- pazar. sonra fabrikaya yağ için 1 gece.
yani toplam 3 gün sürer sanırım.
Ekonomiye üretime az da olsa katkım olur.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Hoşbuldum dostum. teşekkürler.
Mumlar_lordu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Selamünaleyküm ustalarım ))
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()güzel bir yorum olmuş Elinize emeğinize sağlık.
SLAVE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()xagusd düşüşte aylıklarda haftalıklarda günlüklerde düşüşte.
bir ihtimal 4h 21,85 de 12 saat önce bir dip yapmış çalışırsa bir yukarı hareket yapa bilir. yapsada yine düşer.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()xagusd çok farklıdır. eger dolar yükselmese gümüşte çok batan olurdu
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum size bişey desem gülersiniz.
Ben şiir yazsam bundan daha iyi yazarım ))
NİYAGARA için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()sizede selam efendim. Hoş buldum.
ayse_fidan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Dostum benim işler yoğun. paramda yok. para verirsen gelirim ))
Nevkar1976 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Selamünaleyküm Ustatlarım.
yanlış anlaşılmasın hepiniz ustamsınız. ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bu belirsizlik ortamında terste kalınır. alsan bir dert satsan bir dert.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()izlediğim kadarıyla siz daha iyi biliyorsunuz.
sizin fikriniz nedir
__Dersimli__ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()elinde jpy olan varsa gbp ye geçmesini yatırım tavsiyesi olarak önerebilirim.
gbpjpy şuanda 150,350 bu seviyelerden gbp ye geçilirse haftalık bir formasyon var en az 165,800 e kadar yükseleceği görünüyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: rötatif ytd
gardaş geçmiş olsun Allah şifa versin gardaşş
ASRİ6327 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()bendeki destekleri uzun süredir izlerim çoğu zaman 1. desteği az kırar tekrar yukarı yapar.
fakat makas çok olduğu için zor kurtarıyor. bakın yine aynısını yaptı
hani forex olsa iyi bir kazanç olacak fakat bankalarda bu zamanda zor kazanılır
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gelir fakat hemen gelmeyebilir bir ara dalga yukarı yaparsa geç gelir
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()22,382 üzerine çıkmadığı sürece xagusd düşüş tehlikesindedir