Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19304
Üye puanı:8369
Takipçileri:1308
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()hazine bakanı dolar da köpük var bu yukarı oynamanın daha sert düşüşlere yol açacağını söylüyor
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()inşallah yanılıyorumdur ama eğer kaybediyorsan fibada kurtaramaz
Habibe35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()sana dl atanı kınıyorum. çünkü ben kendi adıma iyi bir yorumcu olduğunu düşünüyorum
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()nasip dostum
Zeubmues için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ons 1796 düşebilir
1835 çıkabilir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()sadece 10 Gram altın var
Zeubmues için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gram 770 gibi
dolar 13.2 gibi demiştik bakalım bu rakam gelirde ordan aşağı dönerse iş tamam. yani indikatör 10 numara olur.
yok ordan sonra devam ederse indikatöre çokta güvenmemek gerekir
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dolar lar her ay sonu yükseliyor. çünkü şirketler satın alıp borçlarını kapatırmış
birde buna tam ay sonu gibi ortamı gerici konuşmalar hareketler eklersen doarı gıdıklamış olursun.
tabiki bunlar teknik değil yaşayarak gördüğümüz şeylerdir
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: Gümüş Ons Günlük Durum
dostum ben sizler kadar bilgili donanımlı değilim. bir indikatörüm var
dolarda 13,2xx gösteriyor.
ondan sonra ne olur bilmiyorum))
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: Gümüş Ons Günlük Durum
isabetli yorumların var dostum.
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: Gümüş Ons Günlük Durum
tamam dostum. teşekkürler.
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()işin garip tarafı xagusd düşerken dolar neden yükseliyor. sanki tüm dünya Türkiyeye göre pozisyon alıyor gibi.
aynı noktada biri düşerken diğieri yükseliyor bize aldırmıyor tl yi vuruyorlar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: Gümüş Ons Günlük Durum
tamam dostum eline emeğine sağlık güzel dostum
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Konu: Gümüş Ons Günlük Durum
dolar da yukarıda kaç görüyorsun dostum ))
BossVurguncu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()güzel yorum
Diverter için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()şimdi sizlere Arkadaşça dostca bir şey söyleyim.
Bu işi ya yapmayın yada faizden caizden bahsedip hem kendinizi hemde başkalarının kafasını karıştırmayın.
kimse kimseye kolay kolay 1 ekmek parası vermez.
faizden caizden bahsedenlerin çogu hem faizdedir hem de dolar da Altın dadır.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dolar belki 11,9x gelebilir kısa vade garantisi yok ytd.
piyasayı ben yapıyorum gibi konuşmamak gerek. ytd herzaman
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dolar da 13 üzeri yaparsa kar edersin dostum. sakin ol
Muraatakcaa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()tamam dostum teşekkürler.
Onursalll01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum benim tahminime göre dolar ay sonu olduğu için yükseliyor.
Her ayın son günleri şirketler dolar alır borç kapatırmış. öyle derler..
ayın 1-3 ünde tekrar düşer derler
SAKARYA_lı için cevaplandı (yorumu göster)