Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19299
Üye puanı:8367
Takipçileri:1307
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Manga yorumu ()gümüş ne tuhafsın yav ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()sanada Aleykümselam ))
NazlıcaN20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Manga yorumu ()aziz dostum sizi tanıyor gibiyim sanki
Rmz_Rmz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Manga yorumu ()Selamünaleyküm
Arkadaşlar sakin olun her şey kontrolüm Altın da. )))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()çok yazmışım bu gün bir nefes alayım. Kalın sağlıcakla )))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()düşerse alım içim makas çok yüksek. şimdi değilde sabah düşse bari.
düşerse 21,928 Altın a düşemez. düşeceği bile belli değilde.
yani düşünce paniklemeyin şimdilik yeni bir dip yapacağını sanmıyorum bir ara dalğa düşüşü olabilir.
olursa korkmadan alım yapacağım. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yok abi fiba
Okuyucu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()sağol dostum
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Bugün bu şekilde bir satış yaptım bakalım alttan alım yapabilecekmiyim
XAG/TRY - SAT
10.01.2022 22:01:21
9,9261
XAG/TRY - AL
06.01.2022 19:02:14
9,8463
4BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Genç arkadaşlara kardeşlerime bir tavsiyem var
Arkadaşlar varsa paranız Toprak alın. Zeytin badem ceviz dikin. Akmaz kokmaz her zaman para. Helal para
bakın bunlar sizi kurtarır. sağlıklı olursunuz Böyle bir güzellik yok dostlar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()neyse bu Tarım konusunu kapatıyorum.
şimdi admin sinirlenecek.
sinirlendikçe atacak, attıkca sinirlenecek )))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()zeytin bendede var geçen sene 4,5 kilodan 1 kilo çıktı
bu sene 5,5 kilodan 1 kilo çıktı. Allah bereket versin
Okuyucu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Antepde dostum
Ordulu_Demir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum ben köylüyüm kirazı toplatıyorum köye ihracatcı tır kamyon gönderiyor.
ihracatcıya seçilmiş birinci sınıf kilosunu 24 tlde verdim. onlar 7 euro ya satıyormuş.
birde ikinci sınıf var onuda hale 2,7 tlye veriyorduk. iç piyasadan kazanamıyor hatta çoğunuda gelene gidene bedava hayrımıza veriyoruz.
bu sene tehminim ihtacata 35 tl olabilir diyorum. nasip
Okuyucu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Aleykümselam dostum
Bozocan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()çanakkalelimisiniz
yektatek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()yaşlılık dostum hepimizde var ))
Çetinn_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()ortaokulu çanakkalede okudum yekta isminde şampiyon bir spor hocamız vardı ))
yektatek için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()benim bir kiraz bahçesi var geçen sene ihracata kilosunu 24 tl ye verdim.
bu sene bakımını daha çok yaptırdım inşallah ihracata 35 den aşağı olmaz.
bakın benden kirazı alan tüccar kilosunu avrupaya 7 euro ya verdiğini duydum. Allah daha çok versin.
iç piyasaya zaten 2,5 tl ye veriyoruz.
yani kendimden biliyorum haziranda bence çok şey düzelir.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dolar hallolursa hepsi hallolur dostum bence
yektatek için cevaplandı (yorumu göster)