Üye adı:Manga
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19289
Üye puanı:8364
Takipçileri:1308
Takip edilen:10
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
kendine hak gördüğünü, başkasına çok görme..
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()@ASRN hocam en az 23 e kadar düşüş görünüyor
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()kabaca gümüş 22,80-24,19 aralığında
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()evet dostum doğru tespit
fatih_90 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()%7 kadeve indiriminide marketler cebine atmıştır.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()2 tane direnç 22,87 ve 24,028 yukarıda kısa vade bu rakamlar görünüyor
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüşte
yukarda 24,189
aşşağıda 22,795
olabilecek rakamlar. bence yukarı
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dolar da olduğum için xagusd nin düşmesini bekliyorum. zor fakat imkansız değil))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()güçlü bir indikatör var bende 24 üzerini gösteriyor hocam negatif uyumsuzluk bozulur bence
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()@ASRN hocam 4h xagusd negatigf uyumsuzluk 4 mum önce başlamış bir bakarmısınız sizce çalışabilirmi ))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüş grafikte tam dip tam tepe yapmadan inip çıkıyor. onun için herşey mümkündür. aşağı döner Yarım kalan düşüşe gider yukarı gdet yarımkalan yükselişi bitirir.
ben düşe bileceği bir yerden satıyorum yüksele bileceği bit yerden alıyorum.
garantisi yok
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()Anlıyorum hocam.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()açıkca yazıyorum daha bundan net nasıl yazılabilir.. ben cuma gece saat 23,58 de gümüşten dolar a geçtim
tekrar gümüşe geçmek için fırsat bekliyorum..
fakat gümüşün şu anda düşeceğini sanmıyoru. düşerse şans olur. )))
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()haber izlemedim. hiç bir bilgim yok
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ())) çok zor sorular
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()dostum az önce yazdım. gerginlik nedeniyle yukarı hareket şansı daha fazla görünüyor.
düşmesi biraz zor görünüyor
fatih_90 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Manga yorumu ()gümüş tepe yapmış gibi görünsede çok güvendiğim bir indikatör 24 ve 14,150 gelir diyor.
ben dolar dayım gümüş düşerse alırım.
yukarda 24,189
altta 22,76 görünsese 23 ün altı ukrayna gerginliği nedeniyle zor bence
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()bu 2. mesajınız görünüyor. problem yok
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Aldırmadılar sattırmadılar diyenler en çok mesajı siz yazıyorsunuz. ))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()Deryagol sanırım futbolcusunuz))
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Manga yorumu ()çoğunuzun elinde çok yüksek ten dolar olduğu için kafanız karışık.
mantık olarak düşünelim
siz olsanız doların yükseleceğini bile bile birinden tl alıp yükselirse dolar veririm dermisiniz.