Üye adı:Maçabeyi
Kayıt tarihi:2 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:286
Üye puanı:33
Takipçileri:1
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Martta altibin diyen manked treder di :) millet ne duymak istiyorsa onu vermen yeterli bu sitede :))
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Gunaydin
Umarim bu trader bozuntusu utancindan yerin dibine giriyordur.
Millete al al al yapip 5200dolardan aldirdi.5800 bekliyormus gibi bide bol bol grafik paylasti:) buradaki insanlarda yaninda yildiz olana usta ustad aga pasa demeye bayiliyor zaten:) cogu kisi simdi onun yuzunden terste kaldi. zaten engellemis dogru soyleyenleri ama siz yinede dikkatli olun:)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Burda gr altin 8bin olunca bile alim firsati diyenler vardi. nerde bu trader lakapli arkadaslar?
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Millete yukselcek diyen treder bozuntularina itibar etmemenizi tavsiye ederim, zira bu trader arkadas ocakta 5800 diyordu. bunlar ne soylese hep tersi oluyor
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Saka gibi 4100 gorundu,3800 ler gelirmi:) burda millete hayal satanlar nerde acaba su an, sessizce yorumlari okuyorlar sanirim. insanlar evlerini arabalarini satti 2 ev 2 araba yapicam diye. full gazladilar burayi
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Mankod trederide xagir:)subatta 6bin diyordu:)
Ankarali_UD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Bu adam 6bin dolar bekliyordu ocak ayinda:) halen trader diye o ve muritleri ortalikta gazliyor milleti:)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Akıyo maşallah
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Iyi aksamlar , oncelikle burada bi kac 6000$ci arkadasin yorumlarini gormeyi isterdim ama maalesefki engellemisler bizleri. grafik paylasip duruyordu en son ve hic biride gelmedi. rasyonellik ve trend okumasindan uzak kalmali, su an piyasalarda altin icin negatif bir surec var ve ben nisan ayina kadar bu surecin olacagini dusunenlerdenim. bu tamamen kendi yorumumdur.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Est.. ama bence bu siralar durgun sulardayiZ.. ocak ayindaki seviyelere gelmemiz biraz zaman alacak..
GÜMÜŞ_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Zaman tarih? Orta kisa uzun vade? Hangisi mesela bide neye gore bu beklentiniz? Elinizde bir veri yada şablon varmi? Yoksa ic gudelerinizemi guveniyorsunuz?
GÜMÜŞ_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Cok dogru, burada kimler prim kasiyor belli; "hep yukselecek"diyenlerin takipcilerine bakmak lazim:) bisey diyincede insani lincliyorlar. altin yatirim aracidir. YATMAK, YATIRMAK kökeni.
ozguroza için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Pusada bekleyenler buradami:)
Ortalama olarak bu bolge araligini fiyaylamis gibi duruyor 100 200 $ asagisi yukari olur. ama cuma gunku dusus ve gecen hafta basindaki gibi yukselis olmaz.. alım icin beklemedeyim..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()dolar powwel'dan sonra yeni fed baskanini fiyatliyor.80kr yukseldi ve artik dolar deger kaybetmeyecek. altin buralarda kendine yer bulacaktir
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()5590 dan 4490a geldi.1100$ aradaki fark
1BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Altin her zaman guvenli liman olarak kaldi, hic boyle yatirimci kaybetmedi. insanlar 13500 e ceyrek aldilar persembe gunu, su an 11500tl
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()46xxler an meselesi
2BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Yorumlara bak, usta ustad dediklerinize bak:) hepsi bir birine salliyor:) buradan kimsenin yorumuna yada tavsiyesine kulak asmayin. cogunun elinde mal'ı bile yok. goy goy icin buradalar
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Harem altinda 1gr fizikide 175tl makas farki var
0BeğenmedimŞikayet
Ons için Maçabeyi yorumu ()Bu durumda analiz gecerli kilinmaz diye dusunuyorum. cok yuksek miktarlarda dusup cikiyor. biraz bekleyip gozlem yapmali
Para_babası23 için cevaplandı (yorumu göster)