Üye adı:Lukifer
Kayıt tarihi:17 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:292
Üye puanı:42
Takipçileri:6
Takip edilen:23
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Sıra pcılt da.
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Bende vermedim, duruyor, dün almıştım.
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Orta vade tutmak iyi midir
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Inves tavan, bozmaz inş.
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ():)) teşekkürler, iyi ki varsınız, eksik olmayın.
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Dün inves aldım, montenin beğendiği kağıt beklemek en iyisi acelem yok,
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()9.50 arz fiyatı, 11,31 maliyet, haklısın kalmak mantıklı.
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Teşekkürler, Yusuf kardeşim
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Selam, pcit var noturdeyim, bağdaş a geçeyim mi?
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Ütopya @Yelizm üstadın kağıdıydı gör üs almıştım 9 küsürler beklenebilir demişti.
Monte_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Bir miktar da hüner aldım 2.64 fen direnç diye bakalım ya nasip kapanışa yakın %2 saldı.
Monte_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ():))) kar gelince adınıza hayır yapacağım söz.
Monte_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Monte kardeş, özür dilerim haddim olmadan, ben de pcilt olarak değerlendirip aldım, mümkün ise Yusuf kardeşimin dediğine katılıyorum neden şifreli? Herkes açık yazışıyor, burda yardımcı olan arkadaşlara Allah razı olsun, aile gibiyiz, fikir beyanında şeffaflık iyidir diye düşünüyorum.
Monte_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Rnpol nasıl üstat?
Monte_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Beni de, beni de.
Yeşil75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()veya öneri,
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Selam, hüner burdan alım için uygun mu?
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Hoş geldin,
yusufcum° için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()Tamamdır, teşekkürler, bol kazançlar.
Nazo44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lukifer yorumu ()İyidir nazo, tşk. Ne alalım , gözüne çarpan var mı?
Nazo44 için cevaplandı (yorumu göster)