Üye adı:Lord90
Kayıt tarihi:30 Mayıs 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2677
Üye puanı:373
Takipçileri:7
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()onsu görüyormusun ya dolar dan falan kar gelmeyecek anlaşıldı ons alsaydık iyidi
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()inşallah kalkar ayağa kardeşim
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()buradan euro ya gecmek doğru olurmu düşermi parite kardeşim?
tamercan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()yazdın kardeşim doğru dün banka 5.54ten alıyordu resmen sok olduk gecti galiba buradan yoluna devam eder
tamercan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()@Sıkıntı_ hgdin
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()kim oynayacak bugün sanmam kardeşim dünkü neden belliydi iyiki satmadık
tamercan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()euro ya parite yapalım bari daha iyi sanki ytd
Bendisss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()@tamercan euro ya parite buradan olurmu kardeşim?
tamercan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()nerede kardeşim ya bu dolar güçsüz euro ya parite düşünüyorum ben
Şirinbaba24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()onsmu almak istiyorsun
SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Lord90 yorumu ()kardeşim euro ya nereden parite yapalım buradan uygunmudur
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()Bende sıkıldım valla artık yılsonu tahmini olan rakama ulaşır mi diye düşünmeye başladım
Beyhude_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Lord90 yorumu ()dolar da beklesek yılsonu tahmini olan rakama gelir mi diye düşünmeye basladim
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()dolar dan ciktinmi
Lestet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Lord90 yorumu ()Uzun vadede dolar da düşüş var deniyor inanasım gelmiyor gelse çıkar fon falan alır dururum en azından kar veriyordu ya
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()euro ya geçsem bu parite çıkarmı 1.14lere sence
Bendisss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()parite ye giricem bu dolar cikmiyor
paşa2000 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Lord90 yorumu ()Aynen gramda birsuru kar edilirdi
Sıkıntı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()Senin alım rakamı kacti
Bendisss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Lord90 yorumu ()78den aldım bekliyorum hala güçsüz bu dolar bence euro ya falanmı geçsem diyorum
Bendisss için cevaplandı (yorumu göster)