Üye adı:Lale_44
Kayıt tarihi:19 Kasım 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:1296
Üye puanı:160
Takipçileri:17
Takip edilen:47
Baktığı sayfa:ASRN - Altin.in üye profili (15.6.2026 22:16:11)
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Ulubeyim sevilmeyecek gibi değil biraz alabilsem duzeltme yapsa bi
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()İnşallah toprağım şu tersten hayırla, kârla çıkalım da önumuze bakalım bak nasibe bende peker almak istiyorum ama bölunsun sonra alayım diyorum
yağız44_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Evet toprağım bana göre yuklu girdiğim için beklemek zor geliyor toprağım bundan sonra ulubeyim le guzel bir sepet yapalım en azından biri duşerse biri çıkar
yağız44_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Umarım o orta vade çok uzun değildir :(
yağız44_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Doğru diyosun toprağım sabır sabır kesin ben insem kaçar gider en azından bana öyle geliyor hayırlısı diyelim o zaman
yağız44_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Şu kilerden öcumu biri alsın bari toprağım yalnız al sat yaparsan haberim olsun belki bankada cesaret gelir
yağız44_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Sabah çıkmış tı toprağım ama ben yine satıp alttan alamadım öyle izliyorum
yağız44_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Çok guldum ben de o yuzden demek satıp alamıyorum mal mal bakıyorum ondan demek:)
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Yarın kilerde al sat yapmak istemez misin bende ayak uydururdum
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Valla ben artık karıştırıyorum aldı isen inş yukselir
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Tarih yazıcam diyosun bizde alkışlarız:)
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Şeyten diyor al sat yap
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Ulubeyim kiler bu hafta 3 leri görur mu Bi de bu hafta bilanço açıklaması var galiba öyle mi(:
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Tmm teşekkür ederim :))
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Dagi yatırım var Bi de dagi giyim o yüzden
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Ulubeyim bilmeyerek kırdım mı eğer öyle ise kusura bakma ben öyle hissettim de ondan hala dagiyi bekliyorum
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Kazansakta kabetsekte beraber sana yetişemem ama 3 tane seç benim için bari bunlar hızlı olsun artık çok ağır istemem gerçi ağır olasunda ben bana göre yuklu girdiğim için beklemek sıkıcı
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Ulubeyim kiler kağnı gibi ya sen bu ağır seviyor nasıl olsa bekler mi diyorsun :) olamaz bu benim kaderim mi dagi istiyorum hangisi benim bankada var
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()Biraz uşak aldım odası benim bankada yok Bi kaç gun sonra alabilirim dagi hangisi?
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Lale_44 yorumu ()İyi gunler abim dagi yatırım mı giyim mi
Ulubey0606 için cevaplandı (yorumu göster)