Üye adı:Kuubat
Kayıt tarihi:3 Kasım 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:9560
Üye puanı:990
Takipçileri:273
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Kırklareli
Gram Altın:57 Gram altını var
Puan:173,74 Nakit puanı var
T. Puan:348346,6405 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Evet, şayet aşağı yöne giderse ons, tdi. den sonra.
Amelya59 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Okadarini bilmem ama yükselecek.
SUNGUROĞLU_AYKUT_BEY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Asi,
Dolardan sakın çıkma uçar sen çıkınca sonra. :))
asi_meleq için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()usd . yukselecek arkadaşlar.
Tren kalkmadan binin.
Yaya kalmayın sonra. :))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Ons düşmeye hazırlanıyor. :))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()@Amelya59 ons aşağı gidiyo hedefe doğru ons aşağı gidince noluyodu,
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()@Amelya59 paran tl. de ericene altında erisin.
Eriyen altın sıvı halden katı hale geliyor nesolda dimi:))
Altın her zaman altındır. :))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Yaa boş ver satipta naapcan, altin iyidir.
Sonra doncem dolaşan param tl. de eriyo dicem.
Amelya59 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()İyi günler sanada arkadaşım. İyiyim çok şükür.
Sen nasılsın bakalım. :))
Amelya59 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Gelecek elbette.
Bu usd . bu zamana kadar kimi terste bırakmış.
O kadar düşüş oldu, meshur
3. 69 bile gelmedi.
eczacım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Bu gün usd . de dusus olmaz
Zirveden zaten 20 kuruş dustuk Bu gün çıkış zamanı.
Ali_Ekber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()3. 82 gelir ilk etapta.
nımesay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Arkadaşlar bu gün usd . de yükseliş bekliyorum.
Uçuşa hazır olun bu gün.
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Anladım Elif hanım:)
Size çok teşekkür ediyorum.
Aradığım cevabı sonunda buldum.
_ELİF için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Hocam sizi ilgiyle takip ediyoruz.
Yorumunuza sağlık. :))
Altın mı
Usd. mı
Ons yukarı mi gider
Aşağı mi gider orta vadede sizce. :))
_ELİF için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Tmm hocam sizde haklisiniz tabikide.
Burda zaten herkez kendi iradesiyle alım satim yapıyor kimse kimseye bi zorlama yapmıyor.
Buradaki arkadaşların hepsi aklı başında insanlar.
Neticede hiç kimse nezaman ne olacağını bilemez.
Tüm bu yorumların hepsi tahmindir.
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Hocam buradan almiyacazda kactan alicaz madem siz soleyinde ordan alalim. :))
Black_eaglE için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Hocam sora 3. 90 lar gelince
3. 90 dan alalimmi diye soruyorlar. Buralar uygun seviyeler bence alım için.
BigStaR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Arkadaşlar usd . alim seviyeleri buralar tl. de olan arkadaşlara tavsiye ederim.
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kuubat yorumu ()Olabilir hocam. yukari gitme ihtimali de var tabiki.
Yatirimsiz için cevaplandı (yorumu göster)