Üye adı:kurnaz12
Kayıt tarihi:27 Haziran 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:2177
Üye puanı:79
Takipçileri:14
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Gramın en tepe zamanında alım yapmışsınız riskli oldukça
Pınarsu32 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Arkadaşlar 500 ve üzeri risk alıp çok fazla var sanırım. Nakit varsa ortalamayı düşürün derim. Aşı haberleri çıktıkça ve bulununca gram gerçekten sert düşüş yaşayacak ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Risk hemde oldukça. nakit varsa parça alım yap derim aksi taktir de aşı tam duyulduğu zaman zararın çok olacak ytd
Fikko için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()510 üstü alım yapan oldu mu?
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Aşı her ülkeye geldiği zaman buralar hayal olucak uzun bir süre ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Aşı falan bir tam çıksın gram 400 civarına kadar gelir ytd
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kurnaz12 yorumu ()Bu işte yeniyim alıp 1 senede beklerim ama neyi almalıyım
yaman1986 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kurnaz12 yorumu ()Uzun vadede hangi hisse senedi kazandırır fikri olan varmı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kurnaz12 yorumu ()Arkadaşlar uzun vadede güzel kazandıracak hisse senedi tavsiyeniz var mı?
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Bankaların internet bankacılıgından satış yapınca kesinti yapıyorlar mı
Can555 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Bankaların internet bankacılıgından bozunca işlem parası falan alıyorlar mı kardeşim
TcBulut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Eyvallah kardeşim. Bazıları bankalar daha iyi oradan bozdur dedi de ondan sordum
Can555 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Bankanın kurları daha mı düşük oluyor
Can555 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Arkadaşlar bir miktar dolar ım var. Bankalardan mı bozmak daha iyi yoksa dövizciden mi . Yardımcı olur musunuz
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kurnaz12 yorumu ()Arkadaşlar bir miktar dolar ım var. Bankalardan mı bozmak daha iyi yoksa dövizciden mi. Yardımcı olur musunuz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Arkadaşlar bir miktar dolar ım var. Bankalardan mı bozmak daha iyi yoksa dövizciden mi . Yardımcı olur musunuz
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Selamun aleyküm. Dövizi bankalardan mı bozmak daha mantıklı yoksa dövizcilerden mi
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kurnaz12 yorumu ()Merhabalar. Vadesiz döviz hesabı açmak istiyorum. Açtıktan sonra para akışı olunca herhangi bir kesinti oluyor mu arkadaşlar bilen varsa yazar mı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kurnaz12 yorumu ()İyi akşamlar arkadaşlar. İş bankasından vadesiz döviz hesabı açmak istiyorum. Para yatırdığım zamanlar falan vergi alıyorlar mı satarken falan dövizi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kurnaz12 yorumu ()Merhabalar. Uzun vadede hangi hisse senetleri kazandırır bilginiz varmı arkadaşlar