Üye adı:koruturk_palmiye
Kayıt tarihi:29 Aralık 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5247
Üye puanı:842
Takipçileri:30
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
enflasyon = zarar
encok değer kaybeden fiyat para = en fazla enflasyon
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()hayır böyle sadece işlem hacmi artar, piyasada ihtiyac duyulan dolar hala duyulan seviyede
benjones için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()düşük faiz bankalara, yüksek faiz vatandaşa para satımı kredi adı Altın da
ara fark tamamı bankalramı kalıyor?
sizce yidirirler mi?
globalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()araç gelmeyince , yakıt satılmıyor, alım satım olmuyor (noter gelirleri kaboluyor), yedek parça, kdv ötv sanayideki işyeri , işci bunların hepsi zincirlemedir, sırf cari acık artmasın diye dövizi artırıp piyasanın ayar larıyla oynayamazsın, herşeyi bozarsın nitekim piyasa ortada
Paradoorr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()bankaları mb den %14 le para enjeksiyonu yapıyor düşük faiz istiyorum diye , vatandaşa gelene kadar %40 cıkan oranlara ulaşıyor
globalkriz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()siz adamları yanlış anlıyorsunuz o adamların görevi size sadece aldırmamak zaten, fiyat ı vermek zorunda olduğu için bir rakam veriyor aslında 8-9 gercekten olsa olabilse busefer yine almayın 7 olacak diyecek, bu gibi insanların görevi bu
ares3434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()bu adamlar 2 ay kadar önce KKM acıkladıkların şirketlere vermeyiz diyorlardı
şimdi şirketlere geçmezseniz vergi verirsiniz diyorlar
bunu diyenler aynı adamlar
Pol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()onuyor yönlendi(bili)yor olsaydı 8 liradan 18.40 liraya giderken televizyon izler gibi izlemezdi
Dolar_cı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()bizler onları yanlış anlıyoruz, mücadeleden kastı bu zaten
ettik işte diyorlar, bu yaşadığın şeye ekonomi dersek bunu müthiş bir beceri ve kıskanılan olarak lanse ediyorlar
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()pazarcılar iş olsun diyemi fiyatları 12 ile 30 arası yazıyor diyorsun yani
kalite farkı var ama sen bunu ifade etmek istemiyorsun
aksine utanmadan birde cok bilmişlik taslıyorsun
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()sizlerin problemi zaten pazardaki en ucuz meyve sebzeyi halka layık görmeniz, sen halk değil(mi)sin ?
sen halksan kendine 30 liralık meyve sebzeyi layık gör 20 ama liralık olanı ye
12 liralık olanı yiyecekse size neden ihtiyacı olsun ki
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()enflasyon herşeyi artırır sadece eti değil tuzun fiyatı bile artar
6.85 dede gereksiz uzun bir duruş vardı, beklentiler düşüş yönündeydi ve düştü
(ama ne düştü TL değeri düştü)
belkide biz yanlış anlıyoruz yada anlamak istemiyoruz bu bazı hayalperest arkadaşları, onlar bize sinyal veriyorlar düşücek diye
(ama ne düşecek) ...
Eryaman42 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()maaşlara bir araştırma yapmaız gerekir mi peki?
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()bahane bulurlar sana mevsiminde ye der, sanki elektriğinde bir mevsimi var gibi...
DarkDragon için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()bakalım NAS diyen bugün de NAS diyebilicek mi, PAS dicek gibi görünüyor
Karakarabocuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()değil ona değil buna ateş acmak, orada kaşının üstünde gözün var diyip kavga cıkarsan ons döviz artar, ortam müsait cünkü bir kıvılcım yeter
JARDEN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()benzin fiyatları bizden ama maaşlarda bizden pahalı
sedat49 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()evet piyasada satılmayı bekleyen ev araba dolu ama finans kesimi yok
benjones için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()oda güzel, şöle hatırlatayım
rahmetli de bize bişi olmaz derdi...
DarkDragon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()ortalama 30 kuruş tan 3 tane makas 90 kuruş eder
10000 dolar bozuyorsanız 900tl para eder aynı doları 3 makasla geri almak için
ayrıca 2 kerede de vergi var
( bozacak olduğunuz dövizi alırkende vergi makas ödemiştiniz buda bir zarar, sonuçta kkm ye katılmak için buda gelir değil, masraf hanesinde)
Kayserimanisa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için koruturk_palmiye yorumu ()zaten dolar cok pahalı geliyorsa gözünüze avantajı var, 18 den düşmüş doları kkm ye neden vereyim ki, uzun vade kur zaten yukarı gider
en fazla kur farkını ödeyeceklerse ki (onuda tl olarak )
döviz zaten kendini korur bankanın işinin neden göreyim defalarca makas vergi vereyim aylarca para kitliyim
Carli1 için cevaplandı (yorumu göster)