Üye adı:Koray2010koray
Kayıt tarihi:23 Eylül 2018
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:861
Üye puanı:19
Takipçileri:4
Takip edilen:2
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()3 aydır her iniş ve duraklamalarda. Dibin dibi dendi.6.02.5.80.5.50.5.30. şimdide. 5.20. Dibin dibiymis. Dibin dibi. gercek anlamda 3.90.4.00 arası. Ytd tabikide
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Hadi sana 4.20 olsun ozaman
Coskun0809 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Kimse inanmak istemiyor nedense. ceyrek için yinede tşk
Coskun0809 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()5.20 değmiş. 3.90 gelecek insalah. hadi hayırlısı. Kur aşağı inmesi çok zarar verir diyenlere gelsin bu inişler.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Hafta sonu kapanış 5.13 usd .
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Yılsonu usd . yani 30 gün sonra..4.70. hadi hayırlısı bakalim. ytd
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()3.90 gelmesine son 90 gün kaldı hadi hayırlısı. Bakalım. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Yine engel yedik
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Evet ikili bir kardeş görüyoruz.5. tablosu usd . euro . hayırlı olsun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Kactane para birimi var tl karşısında. 1 adet usd mi var sadece.1den fazla . çoğul yani hepsi. yani hepsinin. Yani hepinizin. Saygılar. yumusak üslup ile soru sordugun icin
Serhat1_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Öylemi peki senin dediğin olsun . bam bam bam
AYAZ16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Saygılar daha dikkatli olmaya çalışırız . egerki haddimizi aşıyorsak.
Redcooll için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Seviliyorsun adamım devam ama alımlar. 30 krş aralıklı olsun 3 parçada halledersin. Başarılar
PcCAT için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Burda 10 lira olacak deyip gariban sevindirecegine gerçek anlamda gerçekleşmesi yuzde80 olan durumu aciklamakmi kötü adam olunuyor.
Serhat1_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Ben para için insan ölümü başlıcak demedimki. Para ölümü gerçekleşecek. Güldürdünüz saygilar
mehmet_060671 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Valla faizle isim olmaz kardeş bir kere 1. ay aldım inan aldığımı geri verdim. Dolaylı yoldan 300bin tl bir ay 13 den almıştım. Birdaha olmaz almam
Kuzey3460 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Seviliyorsun saygılar.
birkibirki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Birşey olmaz merak etme. gorecez sıkıntı yok zaman herşeyin ilaci
tmryssky için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Hımmm ego tavan kendini beğenmiş bir arkadaş daha. Tepeden bakma kimselere. Para kimde olur onu ancak parası olan bilir.
Serhat1_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Koray2010koray yorumu ()Tertip topu topu 1 tl aşağıya çekecek hepsi bu zormu yani
birkibirki için cevaplandı (yorumu göster)