Üye adı:Kobrayakışıklı
Kayıt tarihi:31 Temmuz 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12899
Üye puanı:942
Takipçileri:54
Takip edilen:236
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:8 Ekim 1972
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Ben de aynısını yapacağım full geçiş parçami full mu
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Bugün parite yükselince usd mi gideceksiniz
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Arkadaşım yanlış girmiş
Tarsus_lu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Yanlış girmiş yanlış klavye yanlış yazmış
Tarsus_lu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Ben de öyle düşünüyorum aşkım TL'ye de geçebilirim parite de de yapabilirim
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam İnşallah gelir beraber geçeriz
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam parite yi kaça bekliyorsunuz ben de diğer euro yu
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Hayırlı cumalar
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kobrayakışıklı yorumu ()Aynen hocam
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kobrayakışıklı yorumu ()Sabaha bakacağız hocam
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kobrayakışıklı yorumu ()Aynen hocam bu sefer karla çıkarım inşallah hep beraber hocam
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kobrayakışıklı yorumu ()İnşallah yanlış yapmamışımdir sabah göreceğiz ilginiz için çok teşekkür ederim sizi izlemeye devam ediyorum
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kobrayakışıklı yorumu ()6.13 full düşünüyorum bugün 3 e bölüm bir parça çıktım TL yaptım alttan alırım diye bu aynı yerde durması bana düşüş gibi geldi her iki ihtimali de beklemek amacıyla
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()Arkadaşım bende 1220 euro 'ya full Bir haftadır bekliyorum 3 e bölüp bir parça TL'ye geçiş alttan alım için
jerer için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Sağ ol hocam bugünkü karar sizce ne olur
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam 1 parça tl TL'ye geçtim
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam ne anlama geliyor bu euro 'da düşmüş mü olur
hayri_klc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam euro da bekliyorum
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Evet ama sadece hocam full mi TL'ye geçim ona karar veremedim parça mı geçiyor
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()alış ve satış arasındaki makas hocam parite yapmama izin vermiyor zaten alırken biliyorsunuz zarar ettim ama bugün bir miktar TL'ye geçmek düşünüyorum
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)