Üye adı:Kobrayakışıklı
Kayıt tarihi:31 Temmuz 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12899
Üye puanı:942
Takipçileri:54
Takip edilen:236
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:8 Ekim 1972
Meslek:Emekli
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Sadece sana bilgi veriyorum hangi rakamlardan beklediğimi nasip t ne varsa olur
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Senin haberin yok hoca iki tarafı beklemek için yaptım ? yi de yapmışım parite birden düştü
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Evet hocam size yazmıştım 4 parça olduğunu dün parite daha yükselecek diye bekledim bir parça Kara geçmişti az bir karla siz iki tarafı da bekliyorum deyince ben de 1.1211 usd ye gectim dun
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()İyi ki sizin iki tarafı da beklediğinizi öğrenmişim ben de geçtim bu taraftan kara basladı
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()1.1211 le geçmişte usd ye
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam. parite geri döndü dün çıktım parça Kara geçmeye başladı biz ne bekledik ne oldu
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Allah sağlıklı oturmayı nasip eylesin hocam
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam günaydın
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()Sağ ol hocam
jANjAN_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam parçaları gelsem zarar ederim Dursun usd euro parite yaparım artık
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam euro yu beklerdik yükselecek diyeiyi ki işimi garantiye almıştım usd ye 2 parça geçmiştim
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kobrayakışıklı yorumu ()94'ten aldım parçalı
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Öyle düşünüyorum Hoca fazla da gözüm yok Zarar ettirmesin yeter bakacağız artık
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()1.1300 üzeri olur inşallah
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Evet aldım yerleri siz biliyorsunuz hocam ondan size soruyorum İnşallah FED ? hya edecek bekliyorum
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Gördüm hocam çıkmadınız değil mi hala onu soruyorum vallahi sizi bekliyorum Hoca
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()parite ye geçtinizmi
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam elimdeki tl yi full usd geçtim artık TL'ye geçmeyeceğim parite yapacağım
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()Arkadaşım elimde TL var diğer parçalar hep parite buradan usd alınır mı Fed mi bekyim
Madboy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kobrayakışıklı yorumu ()Hocam parite ler hariç elimde TL var euro mu usd mi alsam siz olsanız ne yaparsınız
jANjAN_ için cevaplandı (yorumu göster)