Üye adı:Klas_Yatırımcı
Kayıt tarihi:11 Kasım 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19219
Üye puanı:2573
Takipçileri:104
Takip edilen:52
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()btc 55kda idi durmadan düşer serbest düşüşe geçti dedik boga döngüsü için daha çok zamanları var yukarda max 28k altta en dip 13900 var böyle geçer uzunca bi zaman
Adaletsiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Bu ayı böyle bitmez şuan 20kda satmayan direnen bi hold grubu var zaten onlar bi satmaya başlasa altta ciddi bi destek yok 13900 16k arasına kadar çok seri inecek benim görüşüm ben bu ayı finali gelmedikçe almaycam fed faiz politikasını degiştirirse alım yapabilirim buralardan
lord_of_attacks01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()16k bekliyorum
lord_of_attacks01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Sayfanın en boş adamı tartışmasız net takiptekal ile ikisi
LoRdLy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Mavercik nerde dün alan şu kadar kar etti aldırmıyorsunuz diyordu
Sinmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()btc çöküşe geçti 16kda bekliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Tarihin en rezil yatırım aracı ödülünü btc ye takdim etmek lazım
-2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()16kya gözünü dikik bitcom
Erzurum2516 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Boyuna düşüyor
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Konu: Btc 3d
Aylardır yolunu gözlüyorum bu 2 aydada gelmezse beklemekten bitap düşerim
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Konu: Btc 3d
16k görüyorum ben orda
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Konu: Btc 3d
16k yolculugu başladı diyebilir miyiz?
$MaTRaX$ için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Alacaz sen rahat ol btc 16k yolculuguna başladı
Mawerick77 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Konu: Dede Gibi Ol :D
btc nin sahibi yokmu diyor merkeziyetsizmi diyor sabahın köründe yere yatıp gülesim geldi btc abdnin tasmalı kuçu kuçusudur abd bugün çıkıp ben btcyi yasaklıyorum dese btc 300 500 dolar a düşer abd zincirini ne kadar uzatırsa btc o kadar yükselebilir
Engin8 için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()16k yolculugu başladı btc de
Şahmeran_2525 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Cos un balinası çok acelecidir çıksa bile emrin yoksa hayatta sataman adam saniyesinde satıyor sanırsınki tabakhaneye yetişecek
Roketci_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Duruyordur o cüzdanın kıyısında köşesinde parlamış şuan
Roketci_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Fed 21 eylülde o zamana kadar ızdırap var btc de fiyatlar 100 baz puanı
Rasso20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Dandiklerden beam 2x yapmış vardır sende bu civata coin
Roketci_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Klas_Yatırımcı yorumu ()Beam şov yapıyor