Üye adı:kkeskin06
Kayıt tarihi:13 Kasım 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:78
Üye puanı:0
Takip edilen:13
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Diğer
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:20 Gram altını var
Puan:663,69 Nakit puanı var
T. Puan:123233,958 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()bu gbp usd iyi yamulttu beni :))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()bi kaç aya kalmaz dolar la beraber sterlin de yükselir.. brexit saçmalığı da biterse duble yapar..
alihocadeu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()parite farklı hocam.. sterlin /tl'de isen satmakla iyi etmişsin.. bizimkiler faiz arttırınca biraz düştü.. şu an bile alttan alıp kademe yapabilirsin..
ben gbp/usd paritesine bakıyorum
alihocadeu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()her yerden "brexit is done" haberleri geliyor ama hala parite 1,37 yi geçemedi.. umarım satmadığıma pişman etmez beni..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kkeskin06 yorumu ()yrn yine bi 1885 görür müyüz acep?
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()şu brexit haberine rağmen gbp usd parite sinde hala coşku yok... piyasa da inanmıyor artık bunlara.. yine 1,36/37 direncinde satıcaz anlaşılan...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kkeskin06 yorumu ()pekgy tavanda 43m lot mu var, ben mi yanlış görüyorum
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()kraliçe saha kenarında ısınıyo... oyuna girecek iki gözümün çiçee..
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()şu parite de yine 1,36lar gelse de bi kar alsak:)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kkeskin06 yorumu ()pekgy napmış öyle :)) 3 gün önce yazmışım grafiği güzel diye.. meğer bedelli açıklayacakmış:)).. teknik temelden önce geliyor her zaman
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()parite 1,36 üzerinde haftalık kapanış yaparsa güvenli alım olur... dxy de takip edilmeli.. dxy kafayı kaldırırsa diğer her şey aşağı iner... sterlin de dahil...
Gkcn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()parite de 1,36 dan geçen bir yükselen direnç çizgisi var.. grafik atamıyorum maalesef.. ay sonuna doğru o direnç 1,37 olur.. oranın üzerinde 1 haftalık kapanış ocak ayı içinde 1,45 lere kadar uçurur gbpusd paritesini .. sen o zmn gör sterlin i :)
Gkcn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()gbp usd nasıl toparladı öyle.. ağzım kulaklarımda izliyorum:))
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için kkeskin06 yorumu ()vioptan 1,3280 girdik bakalım... sanki 1 haftada yapacağı düzeltmeyi 1 günde yaptı. 1,32 Altın da günlük kapanışta stop olmayı planlıyorum
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kkeskin06 yorumu ()aranızda pekgy takip eden var mı.. ? haftalık grafiği iyi duruyor..4 aylık düzeltmesini tamamlamış gibi..20 haftalık ortalama üzerinde kapatmış.. temel tarafta bi sıkıntısı yoksa daha gider gibi duruyor..
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kkeskin06 yorumu ()hala yükseliyor 2 gözümün çiçeeğ.. yapıştır şöyle bi 2000 dolar ı da alem seni konuşşun :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kkeskin06 yorumu ()ben traderim yatırımcı değil...6,95 altı haftalık kapanışta stop olurum...
kendi_çapında_bilgili_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kkeskin06 yorumu ()cep şubesinde bulamadım.. ykredi de.. siz nerden yaptınız..
Ceu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için kkeskin06 yorumu ()gözde ateş ediyor şu an.. umarım fazla düzeltme yemeden devam eder
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kkeskin06 yorumu ()yükseliyor göynümün efendisi.. :)) haftayı 1866 üzerinde kapatırsa biraz daha alırım.