Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Elimde 3. 73den 10k dolar var. 4 parçalı girmek uygun mudur?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ziraat mobil kullanan bir Allah'ın kulu yok mu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Elimde 3. 73den 10k dolar var. 4 parçalı girmek uygun mudur? Tavsiye de bulunacak kimse yok mu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ustadlar elimde 3. 73den 10k dolar var. 4 parçalı işlem yapmak iyimidir? Onceden hep full al sat yapardım
0BeğenmedimŞikayet
Euro Dolar Paritesi için Kızma_Birader yorumu ()Aşağı salacak gibi duruyor. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Kaç parçalı işlem yapıyorsunuz
Zamarro_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Merak etmeyin gençler ben 3. 73 terste olduğumdan dolar bu seviyenin üzerine çıkmaz. Yine de yatırım tavsiyesi olarak dikkate almayın
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ziraat mobil kullanan var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 73 tersteyim fakat merak ettiğim bir konu var. dolar 3. 40 olur mu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Düş dolar düş. Bekleriz tersten düze çıkana kadar sen inadına düş ve bendeki çelik iradeyi gör
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Elimde dolar olmasa full onsa dalardim harika noktalar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bloomdakiler saç ektirsin önce :))
Egemen36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Faiz arefesinde artış yapar. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Parçalı girmek harika bir olay
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 73 tersteyim. 1 ay bekledim 1 yıl daha beklerim
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 73 tersteyim. Sen bir daha in 3. 56lara yine bekleriz sıkıntı yok. Sabreden derviş, muradına ermiş
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Çok teşekkür ederim. 30 bip kavramını açıklayabilir misiniz
canokan79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Basit bir soruya basit cevap veren yok mu? dolar a kaç parçalı girmek uygun olur? 1? 2? 3?
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Vadeli de zaten var o yüzden sıkıntı yok abi. Bu parayı degerlendirecegim zarar da etsem terste de kalsam sorun yok. dolar a kac parcali girmek saglam olur. 3 parça uygun mudur?
çözgücü için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar yaptığı 3. 70 - 3. 72 arası iniş çıkışlarla resmen ... geçiyor