Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar dur durak bilmeden yükselmeye devam edip 3. 90lara dayandığında daha da yükselecek algısı hakimdi herkeste. Sonrasında ne olduğunu gördük. Şimdi de dolar daha da düşecek algısı hakim sitede. Beklentilerinizde yanılarak daha önce olduğu gibu yine ters köşe olacaksınız. Bu akşamki fed toplantısında faiz artışına %100e yakın bir ihtimal verilmişken, doların 3. 40 Altın a geeil
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar alıp satarak ev sahibi olan var mıdır?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56 tersteyim 2 haftadır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Oha oha 3. 55 olmuş
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Mükemmel alım noktaları şu an. 14 Haziran fed faiz artışı fiyatlanmaya başlayınca buraları mumla arayacaksınız. Yatırım tavsiyesi değildir!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Terste kalıp 1 sene bile sabrederim diyorsan senden kralı yok bu işte
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar sonsuza kadar düşmeyecek ve sonsuza kadar 3. 5xlerde takılmayacak. Dolar kesinlikle tarihinde olduğu gibi yükselmeye devam edecektir. Yeterki sabretmesini bilin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56dan alınan parça dolar 3. 5750den satılmıştır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar alıp satarak ev sahibi olan var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Dün burda nickini hatırlamadığım bir arkadaş dolar 3. 51 dip sonra yukarı demişti. 3. 51i çok beklersin
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar alıp satarak ev sahibi olan var mı aranızda?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar toparlıyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 56 dip yaptı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 58 gel hele gel gel :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar , tarihinde daima değer kazanan ve yükselen bir para birimidir. Düşüş bir yere kadarken, yükselmesinin bir sınırı yoktur
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar , son dönemde - piyasayı takip edenler bilir ki- iki defa 3. 53- 3. 52 civarı dip yaptı. Son dip 3. 55 oldu. Doların bundan böyle 3den fazla tekrar bu üç seviyeden dip yapacağını ve bu üç seviyenin Altın a ineceğini düşünmüyorum. Buna fed haziran fiyatlamasının da yakında başlayacağını eklersek - fed 13- 14 hazirandan önce ki hafta- , artık doların 3. 6xlerde gezinecegini, yeni dip seviyelerin oluşacağını düşünüyorum. Şu an bu seviyeler gayet iyi alım seviyeleridir. YTD
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar neden bankalar kapandıktan sonra yükselir? Sebebini bilen var mı?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 50li bandın son demlerindeyiz. Haziran ayı itibariyle fed faiz artışınıda hesaba katarak yeni bandın ve dip seviyenin 3. 6x olacağını düşünüyorum. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar alıp satarak ev sahibi olma hayali kuran var mı benim gibi acaba :)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar alıp satarak ev sahibi olma hayali kuran var mı benim gibi?