Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Tersteyim ne güzel dimi. kafam rahat bekliyorum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bekler zararına bozmazsanız batmazsınız
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 44den tersteyim ne kadar üzülüyorum anlatamam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 80 vaya 3. 90lardan hala terste bekleyenler var mı cidden?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Varlık fonu başkanı görevden alınmış
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Toparlanma var haydi hayırlısı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ucuz dolar ı kaçırır mı parası olan. Yükselecek illaki
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Iyi fikir :)
oyunun_kuralı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Insanlar kendini neye sartlandirirsa hep tersi oluyor. 3. 52lerdeyken yükselecek denildi düştü. 3. 40dayken 3. 30lar gelecek görüşü hakim çıkmaya başlar rahat olun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Tepki geldi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sessiz atın çiftesi pek olur merak etmeyin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Elde TL kalmadı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ne bir ses ne de haber
Gelmiyor artık senden
Öylece kalakaldım da
Deli hasretimle ben dolar ..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Hahaha ona rağmen tersoyuz :))
meraqlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 62den alınan dolar önce 3. 5340dan zararına bozulmuş, aynı miktarla 3. 4493den dolar miktarı artırılmıştır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 4493den tersteyim düze çıkar mıyım :(
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()2. 80 den bekliyorum. Çünkü vadelideyim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar sonsuza kadar düşecek değil. Sabrınız sınanıyor paraya ihtiyaç yoksa sabredin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Teşekkürler ancak zaten BES'deki fonumun %25lik dilimi zaten Altın Fonu. Ayrıca kendi ödediğim katkı payı hariç işverenim ve devlet tarafından toplamda 312. 5TL ek katkı payı da hesabıma ödeniyor. BES'e ben karışmıyorum. Emeklilik şirketi benim adıma fonlarımı yönetiyor. Bunun dışında zaten herkesin yaptığı gibi bende dolar ve altın alım satımlarıma rutin olarak devam ediyorum
34istanbul34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sayın Filiz Hanım önemli değil, yoktan varolan 312. 5TL den kastım şuydu. Aslında cümlem eksik kalmış onu farkettim. Şöyleki, benim dahil olduğum bireysel emeklilik sistemi otomatik yada freelance değil, gruba bağlı kurum katkılı bireysel emeklilik. Maaşımdan her ay 250TL kesilmekte, buna karşılık benden kesilen turar kadar, yani 250TL de banka katkı yapıyor (benim ödediğim kadar ve işverenimizin üst sınırı da 250TL). Ayrıca bu iki kaleme ek üçünçü kalem olarak da benim ödemiş sayıldığım (maaşımdan kesilen) kendi katkı payıma istinaden %25 devlet katkısı 62. 5TL devlet katkısı da alıyorum. Kısaca 250TL maaşımdan kesilen katkı payım 250TL işveren katkısı 62. 5TL devlet katkısı = Toplam 562. 5TL yapıyor. Bu nedenle benden 250TL giderken, işveren katkısı ve devlet katkısı toplamında yoktan varolan diye tabir ettiğim 312. 5TL kazanımım oluyor. Fakat hakediş sürelerini beklemem ve sistemden çıkmama şartıyla işveren ve devlet katkısına hak kazanabiliyorum. İşveren katkısına %100 hak kazanma süresi sisteme girdikten 3 yıl sonra iken - ki bu süre işverenden işverene göre değişebilir- , devlet katkısına %100 hak kazanma süresi 10 yıl sistemde kalma ve 56 yaşı tamamlamış olmaktır. Ayrıca BES yönetmeliği gereği, işveren katkısına %25 devlet katkısı yapılmıyor. Sadece bireyin kendi ödediği katkı payı üzerinden %25 devlet katkısı veriliyor. Lakin işveren katkısının gayet tatmin edici olduğu göz önüne alınırsa bu kısımdan devlet katkısı alamak benim gözüme hiç batmıyor. Saygılarımla
FilizZeytincioğlu için cevaplandı (yorumu göster)