Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar neden düşüyor diye durmadan ağlaşmaya gerek yok. Enflasyon verisi beklenenden kötü gelince, merkez bankası 14 aralıkta faiz artırımına gidecek düşüncesi güçlendi. Sebebi budur
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Tengri biz menen. (Göktanrı)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Bir diğer - uzun vadeli- yatırım aracı - şirket katkılı- BES'te BİST Hisse Senedi fonundan an itibariyle çıkış yaparak %40 Altın Fonu, %30 BRIC Plus Fon, %30 İkinci Kamu Dış Borçlanma Araçları (Euro) Fonuna geçmiş bulunmaktayım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Çok haklısınız
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3, 9810 dan 1/5 parça terste, 4/5 parça TL deyim. İşin Raconu: Kırmızı al - Yeşil sat
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Mart ayı başında full dolar alımı yaptım 8 ay terste kaldım. Neyseki 8 ay sabır gösterip aldığım seviyenin üstüne çıkınca anında sattım. Dolar yükseliş trendinde olduğu halde ve her koşulda artık 5 parçalı işlem yapıyorum
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3, 52 ci abin bugün 412TL kar etti Çeyrek _kokocum :)
Çeyrek__KoKo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Kaç parçalı alım tavsiye edersiniz
Dada$ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Merkez bankasının 14 Aralık'ta 50 yada 75 baz puan faiz artıracağını düşünüyorum. 100 baz puan siyasi baskılar nedeniyle zor görünüyor
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Pazartesi 3. 9289 dan alınan bu sabahın ilk saatlerinde 3. 9642den satılmıştır. 412TL kâr. Allah bereket versin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 9810 dan bir parça tersteyim. 12 ay beklerim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Her zamanki klasik senaryo ama güzel olanından. Bankalar kapanınca dolar yükseliyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 9289dan almıştım iyiki satmadım
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 9x ler uğursuz. Fakat Ocak 2017deki senaryonun aynısı olmayacağını düşünüyorum. En azından 8 ay terste bırakmaz bu defa
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3, 8xler mümkün görünüyor ben pusuda ve beklemedeyim :)
Efederya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ben kaçar. Barış Esen ve Işık Ökte'yi bekletmeye gelmez
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Evet canlı dolar kuru yayınlayan sitelerin indikatör kısmında "al, güçlü al, nötr, sat, güçlü sat" gibi ifadeler oluyor ve anlık değişebiliyor. Bana göre bu ifadelere göre kesin pozisyon almak pek sağlam iş değil. Ancak "zaman" başlığında "saatlik" seçeneği var. Buradan saatlik kapanışları kontrol edilerek al- sat stratejinizi güçlendirebilirsiniz
ezzo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sabır tavsiye ediyorum :)
Efederya için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3 Mart 2017 tarihinde 3. 7330 dan full daldığım 15k dolar ile 8 ay terste kalmıştım (zararına bozmadan). Şimdi ise bugün 3. 9810 dan aldığım 3k parça dolar ile tersteyim. Bi 8 ay daha terste beklerim varsın bu seviye için sorun yok. Full işlem deli cesareti işi. Zamanla daha iyi öğreniyorsun acı tecrübeleriden ders çıkararak. 4/5 TL'de beklemedeyim. Klişe olacak belki ama Warren Buffet usta işin inceliğini nakış gibi işlemiş: "Çorapta olsa, hisse senedi de olsa fiyatı düşerken satın alırım. Belki de bildiğim tek şey bu. " diyerek tüyoyu veriyor. Dolar düşerken al, çıkarken sat. Bu sabah dolar yeşillenirken panikle alım yaparak bu güzel nasihatini kulak arkası ettiğim için beni affet üstad. Hatamı telafi edeceğim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Zararına mı sattınız?
Efederya için cevaplandı (yorumu göster)