Üye adı:Kızma_Birader
Kayıt tarihi:10 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:1581
Üye puanı:248
Takipçileri:40
Takip edilen:7
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Bankacı
Yaşadığı yer:İstanbul
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sabah 4. 5486'dan aldığım parça dolar an itibariyle 2065TL kar yazıyor. Diğerleri gibi abi napiyim satayım mi bi akıl fikir lütfen demeyeceğim tabiiki. Yarın ilk iş bankalar açılır açılmaz satacağım. Kar cepte, iş ise bilene güzel..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4. 5486'dan bir parça alınmıştır. 2/6 TL'de beklenmektedir
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()cuma 4. 5595'den alınan parça bu sabah 4. 6646'dan satılmıştır. 570TL kâr Allah bereket versin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4. 7445'den satılan parça ile bu öğle 4. 5595'den alım yapılmıştır. Burada bir çok kişi tarafından yapılan yanlış hamle 4. 7445'den (yüksekten) alım yapıp, 4. 5595'den (düşükten) panikle satıp zarar etmektir. Arkadaşım yaptığının tam tersini yapacaksın. Düştüğünde alacak, çıktığında satacaksın, sonra dizlerini dövmeyeceksin!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Kızma_Birader yorumu (7 saat önce)
4. 5595'den bir parça alınmıştır. 2/6TL daha var
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4. 5595'den bir parça alınmıştır. 2/6TL daha var
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3/6 TL'deyim. Şimdi buradaki anlayışa göre benim hem şelaleci hem fişekçi olmam gerekir öyle değil mi? Hayır efendim öyle değil! Düşerse alır, çıkarsa satarız sıkıntı yok. Ancak ne zamanki dolar düşüşe başlıyor bazı şelaleciler dibi görmesi imkansız seviyelerden bahsediyor akıl alır gibi değil. Fişekçiler bile o kadarını yapmıyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()25 gün bekledim ama değdi teşekkür ederim
OSPHO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4. 4952 ve 4. 5727 den alınan iki parça dolar bu sabah 4. 7445'den satılmıştır. 2156TL kar. Allah Bereket versin
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Hareket başladı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()3. 59 :)))
Traderizm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Ben 4. 6952 ortalamalı 12k tersoydum. Bu tabloya göre tersoluktan çıkmış mı oluyorum şimdi inanılır gibi değil :) Merak etmeyin pazartesi bankalar açıldığında yine terso oluruz :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()dolar endeksi çıldırmış! Farkında mısınız? Tam 1. 00 puan yukarıda
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4. 6952 terso idik. Şu an tersoluktan çıkmış görünüyorum ama pazartesi bankalar açılıncaya kadar ne olacağı bilinmez. Halbuki 2 sene beklemeye almıştım kendimi tersodan kurtulmak için
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()15. 30'daki bütün ABD verileri yeşil gelmiş. dolar endeksinin ve doların neden ateşlendiği belli oldu
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4. 6952 ortalamalı 12k tersteydim ben şaka mı bu?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()OHA OHA OHA! Neler oluyor? Öğlen 4. 62ye kadar inmişti neler oluyor böyle? Güzel şeyler oluyor :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()4. 62 güçlü destek
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()Sizce 0 TL'yi 100bin TL yapmak mı daha kolay yoksa 100bin TL'yi 200 bin TL yapmak mı? Sizce? ve neden?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kızma_Birader yorumu ()TCMB 7 Haziran'da yaptığı 125 baz puan artış ile TL'de elde ettiği kazancı tamamen geri verdi