Üye adı:Kimimben06
Kayıt tarihi:6 Mayıs 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:15054
Üye puanı:1096
Takipçileri:79
Takip edilen:33
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Herkesin yatırımı önce aklı
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar Fed toplantısı bu ay varmı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar memiş abi pitkoin almısmıydı
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar daha düşermi bu sizce bakmak istemiyorum artık ekrana ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar bir sorum olacak bu elektrik faturasındaki kademeli denilen şey nedir arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()İşte atıyorlar ortaya bir şey sonra yoklar
naughtygirl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Aynen kral ben usd deyim zarar fazla yok bozmadımda fakat bu tarz yorumları okuyunca panik oluyor insan ytd
__emir__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Bilemedim murat öyle yazmışlar neye göre yazdilarsa o rakamı sorsan kendileride cevap veremez ytd
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar 10.5 ler diyorlar oralara kadar düşer mi sizce ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Neler oluyor arkadaşlar böyle
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Haklısın muhtemelen düşsede çok fazla düşmez market ve pazar fiyatları
Ozanfb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Elimde dolar var TL de var bilemedim Altın makas çok yüksek sepete ekleyemem artık onu belki platin alırım ytd
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaş yazmış daha önce 50 TL Lik alıyordum şimdi 80 TL Lik diyor :) mazotu birde elektrik faturası bakalım ne gelecek merak ediyorum :) ytd
Ozanfb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Ne bileyim her şey olabilir :) ytd
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Yakında market, pazar v. s fiyatları da düşmeye başlarsa iyi olur ytd
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar yoksa faiz artırımınamı gidilecek korkmaya başladım ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar telefonumu yenilemem lazım ama korkuyorum yenilemekten :(
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()50 lik kalmadı ki :) artık devir 70 TL Lik oldu ayak uydurmak lazım :)
mcaslan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Aynen kardeşim 50 TL eskidendi 70 TL oldu :)
Rovan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Arkadaşlar ben 70 TL Lik alıyorum hep
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kimimben06 yorumu ()Borç var kral o yüzden sordum mecburen ödeyeceğiz alıp ytd
Bumblebee_ için cevaplandı (yorumu göster)