Üye adı:kesici
Kayıt tarihi:12 Aralık 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:779
Üye puanı:37
Takipçileri:1
Takip edilen:30
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1989
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Isparta
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()ben artık 1- 2 kuruş yükselişlerden tırsar oldum dostum. ne zaman yükseliş olsa yükselişin fazlası aşağıya gidiyor.
complo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()üstat gram için önerin var mıdır? dolar da daha da düşüş gözlemlersek grama parite yapayım diyorum?
teknik_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()yellen hem bugün hem yarın mı konuşacak arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()Cari açık Aralık ayında 4. 27 milyar dolar a yükseldi.
Beklenti 4. 50 milyar dolardı.
benjoya yansır mı acep?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()2 haftadır dx in bir faydasını görmedik ki. dx 99 lardayken dolar 3. 70 di
yasin0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()abi günaydın. biz terstekilere önerilerin nedir?
omcbay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()abi hosgeldin
ÇÖL__ASLANI için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()etiketlersen sevinirim. saygılar
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()ilk parite deneyimim hüsran olmasın diye 500 dolar kadar :)
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()bende 0650 den yapmıştım. napacaz onları :)
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()bu arkadaş fed notu indirin ce biz dolar 4 derken o 3. 66 diyen adam
mechul için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()teşekkür ederim bilmukabele
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()geçmiş olsun umarım babanızın durumu iyidir. fakat anjioyu bir an önce yaptırması düşüncesindeyim. bazen damar tıkanıklığı hiç olmadık bir yerde olup bypass a kadar gidebiliyor. göğsüm agrıyo soğuktandır diye erteleyen babam kalp krizi geçirdi ve sigarası alkolü olmayan adamda kalbe giden 3 damar tıkalı çıktı.
sadEce için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()parite için düşüncelerinizi alabilir miyim?
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()emniyete :)
bluejean için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()yani tekin abi artık fazlasıyla şişti heran patlayabilir olarakmi algılayalim bunu
tekin_23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()iyiki girmemissin mi diyon dostum @Hintli_
Hintli_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()tüh be kaçırdım telefon uyelikten çıkmış haliyle mesajda gelmemis birde bankadayiz iyimi bekle dur artik pazartesiye kadar
cosette için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()hay yaşa :)
KaanYEY için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için kesici yorumu ()herkeşe benden çay. düşecek diyenlere yok :)