Üye adı:kendes123
Kayıt tarihi:17 Ekim 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:479
Üye puanı:49
Takipçileri:6
Takip edilen:12
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()104 den almıştım 3.5 kg şuan 150 olcak bakalım nasip. (Maşallah) ben ona başına 200 dolar bekliyorum ytd
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()150 geldi gelicek
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Pardon olacağını düşünmüyorum yazacaktım.
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Öyle bir şey olacağını düşünüyorum. Ytd
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Ne durumdasın:))
Apt007 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Keşke elinde tutsaydın neyse sağlık olsun ben bir şey diyemem kardeşim ytd
Rexi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Kardeşim fiziksel gümüş piyasada azalıyor. Teknoloji gelişiyor. Gümüş elektriği en iyi ileten maddedir. Elektrikli araçlar, yenilenebilir enerji kaynakları, medikal malzemeler, piller, yapay zeka bilgisayar bileşenleri vs. Bunlar için gümüş olmazsa olmaz. Ve şuan dünyada gümüş arzı talebi karşılayamıyor :) şuan şangay borsasında gümüş onsu 10-15 dolar daha fazla :). Çin ihracatı yasakladı ytd biraz araştırmanı öneririm
Rexi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Benim bugün hedef 158 ytd
By_driver için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Rasyo nasıl 100 lere gelecek anlatır mısın? Rasy0 30 lara inmezse dua et ytd
Rexi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Acaba şangay ne yapacak? Alacak mı satacak mı?
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Nasıl yani kaç kg aldın
altın_avcısı3535 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Sabaha karşı 04:30 galiba
newstreet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()146.5 dan açtı maşallah
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Ben 120 üstü bekliyorum ytd
eFSaNeDADASS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Aynen öyle :)
Musti077 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Düşmesi için bir sebep yok ama yükselmesi için sebep çok:) biraz araştırma yaparsan anlarsın sadece bir örneği elektrikli araçlar :) ytd
Musti077 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Açılması lazım
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Bende anlamadım bunu
1_umut58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()Bu dediğin Altın ons içinde geçerli mi? :))) neden bu kadar net konuşuyorsun onu da merak ettim
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kendes123 yorumu ()100 gördü hayırlı olsun arkadaşlar. Ytd :)) bu saaten snra önü tutulamaz ytd :))