Üye adı:kediye_bagladık
Kayıt tarihi:23 Haziran 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:13
Üye puanı:2
Takip edilen:5
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()Sabrın sonu 72xx ve üstüdür.. :) 5 i görmeden salmam kediyi :)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için kediye_bagladık yorumu ()Beklediğimden de erken geldi dolar tırmanışı.. Ekonomi bence zorunlu ders olarak okutulmalı :)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için kediye_bagladık yorumu ()Kim gelirse gelsin çok üzülerek söylüyorum ki ekonominin belini doğrultmak çok zor.. kur düşüsü maalesef ki geçici..
AsetilCoA için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()aynen herkes ve her kurum kendini garantiye almış durumda, bizim ekran açıkta nolacak ki, makasın uçları gözükmüyor..
asansor78 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()4, 90 seviyesinin bir kaç saat sonrasını yeniden yaşıyor gibi hissediyorum kendimi :)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()bir sıkıntı olacağını sanmam neticede mesai dışılar.. rahat olun.. ben ykb deyim bir sıkıntı gözükmüyor
Zimon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()TL de miydiniz?
Zimon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()çok ısrarcıyım evet :) Pazartesi yorumu istiyorum siz değerli yıldızlı üyelerden..
Başkan35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()Size de selam olsun :) Pazartesi yorumu alabilir miyiz dolar ile ilgili?
Girişimci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()Daha önce başka arkadaşlarda yazmıştı, uzun vadede kazanım kaçınılmaz, ancak Pazartesi tam anlamıyla büyük riziko.. bende dolar da kaldım bakalım ne olacak? :)
uykucusirin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()son 24 saatten..
uykucusirin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()Dün özellikle mesai saatleri içinde de makas çoktu.. tabi sizin dediğiniz gibi mesai dışı da etkili olabilir, ama ekonomik ve siyasi kaos gün gibi ortadayken, kimse süt liman bir grafik beklememeli :)
aykutreis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kediye_bagladık yorumu ()dolar düşüyor evet, yalnız makaslara dikkat YKB de 14 krş var, açılmanın bir anlamı olmalı değil mi?