Üye adı:kdekici
Kayıt tarihi:29 Mart 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:925
Üye puanı:51
Takipçileri:1
Takip edilen:14
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için kdekici yorumu ()2011 de 50 dolar a çıkan gümüş 2020 martta 9 dolardan döndü hale gümüşü anlamayan çömezler gümüşe düştü diyor gümüş daha düşmedi
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Hehe olacak yarın dolar artsa diyeceksiniz ki aha oldu o zamann1 milyonluk arabada 2 5 olacak
26yakamoz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()15 bin olacak diyenler milletin ev araba almasına mani olanlar yatacak yeriniz yok
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Hale yüksek Altın eskiden alan varsa satsın arabasını evini alsın
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()dolar yükselmez ise 3800 e alacaz inşallah
2BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Nen 3800 den yapacam 3 yıl önce deprem nedeniyle kızımın küçük bileziğine kadar satmak borç almak zorunda kaldık 1200 den sattık
Franticon için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()altın tüm dünyayı ilgilendiren bir konu gübre bizim ülkemizde alakalı o na bakarsa traş parasına 3 yılda yüzde 600 arttı
Prof_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()2025 hazirandan 2026 ocağa kadarda yüzde 90 yükselmişti ne kadar daha yükselmesini bekliyordunuz
Kaldık 2023 hazirandan 2026 ocağa kadar yüzde 500 yükselmişti
Prof_1234 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Kazanın doğurduğuna inanlar öldüğüne de inanacak kazan şuan hasta 3 ay ömrü yok haberiniz olsun
Şu şansı var altını olanların en azından ev araba fiyatları yükselmedi altın kadar son 1 yılda
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için kdekici yorumu ()Halen yüksekken satıp ihtiyaçlar karşılanmalı
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Düşermi daha ne diyorsunuz ne düşünüyorsunuz
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Altını olan eve arabaya ihtiyacı olan neyı bekliyor 3 tane bilezik bozup 2023 model araba alınıyor şaka gibi
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Karar sizin ev alanların hepsi pişman araba alanlar pişman dolar alanlar pişman borsadakiler pişman sadece Altın gümüş alanlar mutlu
Tsts6161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Sağolasın cümlemizin
Eğlenceli için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Son 2.5 yıldır Altın harıç ne alan varsa hepsi zararda herkes perişan evde alan pişman araba alanda elbet dönecektir bir yerden ama nereden
Sadece şunu diyeyim kısmetten öteye olmuyor neyaparsanız yapın
Bu gün kazandı görünürsünüz yarının ne getireceğini bilemezsiniz bilemeyiz
Bu bir döngü bu gün altın alan Kazançlı yarın ev alan eğer kıymetimiz varsa hepsi olur ama yoksa olmuyor.
Yıllarca kuruş kuruş biriktirip ev aldım depremde gitti hamd olsun bize bir şey olmadı. En büyük hatam ankaraya taşınmak oldu zaten sonrası malum enflasyon fırladı gitti.
Allah gördüğümüz günden geri koymasın
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()altını olup ev araba ihtiyacı olanlar halen yüksek fırsat kaçmadı son şanslar bence büyük firmalar bile altın sattı bunu göz ardı etmesinler
Ytd
Nasrettin Hoca derki kazannin doğurduğuna inaniyorsunda öldüğüne neden inanmıyorsun
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()altın alacam diyenlerde hakkatten cesaret var
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Hale biraz daha düşsün alacam diyenleri görünce inanamıyorum
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Bir miktar ekleyeyim de dussun
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için kdekici yorumu ()Elbet bir gün düşecek ve bence çok uzaklarda değil, 2011 de 2200 ons 2016 larda 1250 ye kadar düşmüştü