Üye adı:Kaside_i_Bürde
Kayıt tarihi:12 Şubat 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:1128
Üye puanı:130
Takipçileri:28
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
"Akıldan sorular gitmeden kalbinde güven yerleşmez"
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kaside_i_Bürde yorumu ()Dün 2. 019x aldığımız gümüşü 2. 039'dan göndermiştik. Şimdi yine 2. 020'den gümüş alımı yaptık.. (Ytd)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()sterlin için beklenti rakamlarımı yazmıştım. İlk hedef ve başlangıç alım noktası 5. 260 demiştik. Yazdığımız geldi. İkinci alım yeri için 5. 240 belirttik bu rakam geldi mi bilmiyorum..
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()Adım adım yazdığım rakamlara doğru gidiyoruz
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()Bir parça alım iyi olur buralardan
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()Teşekkür ederim. Çok sevindim. Israrla parite dedim dün. Bir arkadaşımız da olsa bunu dikkate almış. Bereketli olsun
Güz_mevsimi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()Alım rakamlarını yazdım. Aşağı beklentim yok Açıkçası :)
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()Eyvallah kardeşim. dolar için doğru hamle yapmışsınız
mrkop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()sterlin için az daha dur ama
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()Teşekkür ederim. dolar da sterlin de alım için kıvama geldi desek yanlış olmaz. Ufaktan topla elinde yoksa
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()Aslında burada idim de sadece gerekli gördüğüm durum olunca yazayım dedim. Hoş bulduk nasılsın
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()sterlin de terste kalanlar için dolar a parite hala uygun...
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()Tabiki karar sizlerin. Biz sadece beklentimizi yazdık.
mrkop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()5. 260 ilk durak yeri düşüş devam. Orada tepki gelirse alım uygun diye düşünüyorum
mrkop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()Borsa güzel aynen..
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()1. 410 seviyesinden dolar a parite yaptık. Dolarda az hareket kafi. Parite 1. 400 altını görür.
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()5. 240 ikinci durak.. Buradan aşağı beklemiyorum (ytd)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Kaside_i_Bürde yorumu ()5. 260 ilk durak, alım için
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kaside_i_Bürde yorumu ()Amin teşekkür ederim.
1n5k için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kaside_i_Bürde yorumu ()Parçalı toplamak lazım.. Yani gelmesi muhtemeldi ama aniden dönüyor. Hayırlısı. Elimde TL yoktu bu yüzden 2. 019x'dan aldığımı yolladım bende..
1n5k için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Kaside_i_Bürde yorumu ()Bizimle gümüş alanlar karı cebine koydu. parite konusundaki ısrarımı da yazmıştım Şuan kar yazmış durumda..