Üye adı:Karbeyazı
Kayıt tarihi:18 Ekim 2018
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:6252
Üye puanı:685
Takipçileri:29
Takip edilen:3
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Serbest çalışan
Yaşadığı yer:Tekirdağ
Gram Altın:44 Gram altını var
Puan:2,48 Nakit puanı var
T. Puan:263888,762 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Neden panik yok dilek hanım bi anlatsanız ::))
dileknurk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Paraşütü yırtık olmayanlar açsın uçurumdan yuvarlanıyoruz yavaştan
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Haha Vala bu gidişle böyle olacak galiba :D
umutbilisim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Atletimize kadar battık :D
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Düşüş trendinde iken dolar alanlar hep zarar etmiştir hocam biz bu hatayı çok yapıyoruz
Canali_71 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Bizde bu kadar tatlı faiz varken ülkedede fazla bi risk yoksa neden dolar alıp riske girsinki babalar anca bizim gibi yerliler alıp akşama kadar bön bön başını bekler haksızmıyım arkadaşlar!
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Pazartesi hocam
Yakalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Gelmezmiyim en önde ben olacam tabiki az çekmedim ondan :D
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Ülkemiz sınırında yaşayan dolar (benjo) bugün sabaha karşı hayatını kaybetmiştir cenazesi cuma namazına mütakiben merkez bankası yakınındaki camiden do yolculuğuna uğurlanacaktır tüm sevenlerini bekleriz başımız sağolsun :D
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Kimseye bişeyler anlatmak zorunda değilsin :)
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Konuş boşver yorulma bak keyfine
$ERAP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Hayır ulaşmadı
Effsane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Hem faiz artışı beklemeyin diyor hemde 30 gelirse olur diyor hemi sence bunda çelişki yokmu zaten şuan 23 civarı faizler buda sizin söylediğinize göre yükseltmek demek ama bu faizlerle uzun süre gidemeyiz iç piyasa tıkanmış durumda 30 olursa dahada sıkışabilir bence
Akincajalee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Hep beraber bekleyip görelim Jale hanım ben inanmıyorum şahsen
Akincajalee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Yav merkez bankası bile yılsonu enflasyonunu yükseltmişken nasıl olurda rabobank gibi bi kurumun 5 lira olur yorumunu ciddiye aldınız komik olmayın ::))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Onlar rüzgara göre konuşan kurum berbat tahminleri var
xsrnos için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Çok beklerler yılsonunda hatırlatacam onlara ben :)
envant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Rabobanka inanmayın onların hiçbir tahmininin tuttuğunu görmedim neden 50 kruş daha düşeceğinide söylemiş mi
envant için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Bu benjo süründürmeye devam edecek gibi bulaşmak cesaret ister artık =(
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Karbeyazı yorumu ()Sanada günaydın ben üstüme alındım :D
bodyguard için cevaplandı (yorumu göster)