Üye adı:karan
Kayıt tarihi:24 Kasım 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:3661
Üye puanı:952
Takipçileri:234
Takip edilen:26
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Kral döndü,2026 nın yıdızı yine gümüş diyoruz
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Hayırlısı neyse o olsun
Seydaturk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Hala tepki yükselişi bölgesindeyiz bence,7 18 Altın a gelmediği sürece, yukarı ataklar mümkün.7 50 yi geçemeyen bir hareket daha olmalı bana göre. kapanış 7 30 altında tl, üstünde dolar lehine. ytd
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Şimdilik çalışıyor. ancak bir sonraki düşüş dalgasının 6 90 Altın a gelip gelmediğine bakacaz. gelirse grafik devam. gelmezse düşüş bitti diyecez . dipleri yukarı doğru güncelleyeceğiz. biraz izleyelim bakalım
Seydaturk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Piyasa bazen temel, teknik dinlemez, her şey mümkün
TripleX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Hep cuppaa olmaz, biraz da naciyi düşün
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Akar, yolunu bulur
TripleX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Daha tepki yükselişi bölgesindeyiz yukarı bir hareket daha olmalı sanki 7 50 yi geçemeyen. sonra dönüş. ytd
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()dolar için karan yorumu (2 gün önce)
Bu şok dalgası kardeşim, grafik, direnç, destek dinlemez, para abd ye dönecek gibi bir algı var. merkez bankalarının adımları ne olacak daha çok ona bakmak lazım. volatilite düşüp piyasa sakinleştiğinde yön belli olur. şahsen 7 50 üstünde kalıcı kapanışlar görmediğimiz sürece trendin döndüğünü düşünmüyorum. ytd
https://altin.in/karan/3
karan için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Birileri yine uçacak , kaçacak ,7 90 olacak derken bu hareketin bir tepki olduğunu, hedefinin 7 50 olduğunu, sonra döneceğini söyledik.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()7 30 Altın da günlük kapanışta döndü diyebiliriz. Alt destek 7 18. tepki hareketleri genelde 3 dalgadır. yukarı- aşağı- yukarı şeklinde . yani tekrar tepki zirvesini geçmeyen yukarı bir hareket daha olmalı. sonrası tekrar trend yönünde. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Hacı vaziyet nasıl . işlerin yoğunluğundan pek giremedim siteye bugün
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Konu: Orta vade usd/try
Evet 6 90 Altın a tekrar inmezse çizgi yukarı doğru olacak. yani daralan simetrik üçgen yukarı doğru olacak. o zaman düşüş bitti diyebiliriz şimdilik bunlar afaki bekleyelim görelim. ytd
Dr_White için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Konu: Orta vade usd/try
Hareketler orantısız doğal olarak orantısız hareketlerin grafiğide öyle olur
Dejavu35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Konu: Orta vade usd/try
Tepki içindeyiz ancak tepkiden sonra döner diye düşünüyorum
Hoca21 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Konu: Orta vade usd/try
Teşekkürler
Yorumları_okuyan_adam_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Konu: Orta vade usd/try
Tepki dalgasındayız
Efem09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Konu: Orta vade usd/try
Şimdi bir sonraki düşüş dalgasının dibine bakacaz eğer 6 90 Altın a gelirse benim grafik devam 6 90 altına gelmezse güncelliyeceğim çünkü daralan simetrik üçgen yukarı olur. izleyelim bakalım ytd
aspova için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Tepki yükselişleri genelde 3 dalgadır biraz düşüş biraz yükseliş sonra aşağı gibi. ytd
igulcen için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()Konu: Orta vade usd/try
Alt yorumda 9 ocak tarihli grafik. 7 50 tekrar yukarı geçilmezse şimdilik çalışıyor
karan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için karan yorumu ()7 30 altı günlük kapanışlarda dönüş başlar. alt destek 7 18. tepki yükselişinin bir yukarı hareketi daha olmalı zirveyi geçmeyen ytd
igulcen için cevaplandı (yorumu göster)