Üye adı:karaboğa
Kayıt tarihi:21 Şubat 2018
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:4048
Üye puanı:2178
Takipçileri:412
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Eskişehir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Bera. Bildiğiniz üzere Kombassan Holding. Bu zamana kadar açıkçıların speği olarak bildik bunu. Firma Almanyadaki paralarla ilgili aleyhindeki çok büyük bir davayı kazandı, toparlanma sürecine girdi. Eldeki kötü şirketlerden falan da kurtuldu. Yakın dönemde 4 üzerine atıp ondan sonra yıldız bir hisse olarak yoluna devam edeceğini düşünüyorum. Şahsi fikrim şu an bulunduğu 2, 45 seviyelerinden topluyorum düştükçe. Trade fırsatı verirsede ki veriyor alsatla orta vade gideceğim Berada..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Günlükte değilde haftalıkta hareketlidir dün fena değildi. Bu kağıda bulaşmasan daha iyi olurdu.
Bay63 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Cemas trade ediyorum çok güzel fırsatlar veriyor ama yüksek riskli, kendine güvenen takip etsin.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()5, 40 aldığım Kozaa yı dün 5, 57 satıp bugün 5, 46 geri aldım. Güzel trade veriyor.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Ihlgm sağlam bence.
galerici58 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Arkadaşlar şu Kareli 5, 80 den beri belki 100 defa yazdım hem trade hem orta vade 10 hedefi için, İnşallah değerlendiren olmuştur.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Ihlgm sağlam kağıt, spek değil sonuçta. Bazı sorunlar oldu ama düzelme emareleri başladı bence.
galerici58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()10 iken 9. 90 iyi alım yeri olur demiştik hatırlarsan.
1ol06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()1. 65 Altın a gelirse ki sanmam. Satıp 1. 50- 55 aralığından geri alırım ama buraların dip olduğunu düşünüyorum.
galerici58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Mart sonu 11, 70 ve üzerine atmasını bekliyorum. 10 desteği alım yeri, ben aldım 9. 90.
oguzphlvn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Hb Kaptan.
Kaptan2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()1. 65 Altın a gelmediği sürece sorun yok, yön yukarı bence.
galerici58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Gozde dün dediğim gibi 5, 24 sağlam destek. Aksen her dönemin en kaliteli kağıdı olduğunu gösteriyor, 4. 60 seviyesi alım yeriydi. Globalden de bir atak bekliyorum artık. Sasa 9. 90- 10 civarı sağlam. Güzel..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Şöyle bir bist ortamında Karel ve Dgklb Maşallah, Kozal sağlam duruyor, diğerleri cacık.
4BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Bu denize sarılıp yılanı bulmak değil ki, Hakkı bulmak dostum..
Mahmutbey_ için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Bence günün bereketi kerahat vaktinde uyumamaktır. O günün rızkı ve bereketi o vakitte dağıtılır. Borsada başarının şartlarından biri bu dur dermişim :)
ahmet0000 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Ben uyurum da hergün 5. 30 da kalkarım :) alışkanlık..
SELİN28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Tüm bu manipülasyonların milletin elindeki kağıtları ucuza toplamak için yapıldığını düşünüyorum. İyi işleyen bir Altın madeni sonuçta. Şahsi fikrimdir bunlar.
karaboğa için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Sonra bazı madenlerin ruhsatları ile ilgili polemikler oldu. Kayyum öncesi ruhsat iptalleri yeni gibi lanse edildi vs vs işte. Bilinçli ve kasıtlı spek haberler oldu. Manipülasyon diyoruz ya...
Ayşegül77 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için karaboğa yorumu ()Sorun yok teşekkürler, siz çok aşina değilsiniz sanırım kağıdın tarihine.
Denizselin için cevaplandı (yorumu göster)