Üye adı:karabigalı
Kayıt tarihi:12 Haziran 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6033
Üye puanı:733
Takipçileri:43
Takip edilen:6
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:2 Mart 1971
Meslek:Asker/Polis
Yaşadığı yer:Çanakkale
"Büyük olmak için hiç kimseye iltifat etmeyeceksin: Hiç kimseyi aldatmayacaksın. Ülke için gerçek amaç ne ise, onu görecek, o hedefe yürüyeceksin. Herkes senin aleyhinde bulunacaktır; herkes seni yolundan çevirmeye çalışacaktır, fakat sen buna karşı direneceksin. Önüne sonsuz engeller de yığacaklardır. Kendini büyük değil, zayıf, araçsız, hiç sayarak, kimseden yardım gelmeyeceğine inanarak bu engelleri aşacaksın. Bundan sonra da sana büyük derlerse, bunu söyleyenlere güleceksin."
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:34078,89 Nakit puanı var
T. Puan:34078,89 Gram & Puan birleşimi
Başarı:340. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için karabigalı yorumu ()Hala cevap vermediniz usd nerede 5.76?
karabigalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için karabigalı yorumu ()Nerde rüyanızdamı :)
Manevi_Zenginlik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karabigalı yorumu ()Avşaya selam olsun
AdaBroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için karabigalı yorumu ()Abi hoş geldin gbp için bişi geçmiyormu alt yazıdan :)
adalar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için karabigalı yorumu ()Teşekkür ederim
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için karabigalı yorumu ()Konuşma falan mı yapacak
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için karabigalı yorumu ():)
Sabah sabah iyidi
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karabigalı yorumu ()Kaldı 7 kuruş abi :))
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için karabigalı yorumu ()Hahaha
İyiki ons sizin gibi düşünmüyor
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için karabigalı yorumu ()Abi boşver seni bilen biliyor insanlara yardımcı olmaya çalışan bir kaç kişi var onlarıda kaçırmak için ellerinden geleni yapıyorlar
tarbaz5101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için karabigalı yorumu ()Dönme ihtimali varmı?
tarbaz5101 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karabigalı yorumu ()Abi bak o gece aldıklarım sattıklarım dediğim gibi ben gbp mdende senden de memnunum burda tzkip ettiğim 3 5 kişi var sizleri kaybetmekten korkuyorum
Abla 7 08 ortalamam var ama dün gece %70 7 33 % 30 7 26 dan ful çıktım 7 15 ten 7 11 kadar full aldım
https://altin.in/karabigali/9
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karabigalı yorumu ()Abi ben bu gbp den ful terste 6 ay kaldım şimdi gbp tr tersteyim ama gbp arttı bende
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karabigalı yorumu ()Abi boş ver
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karabigalı yorumu ()10 ekime kadar verecegini okumuştum abi
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karabigalı yorumu ()Biliyorum ben 7 13 14 ten sattım gram aldım 4/3 4/1 sterlin aldım 7 08 gramı 1530 gibi usd ye usdyi de gbp ye geçtim full tersteyim ama sıkıntı yok alışkınım beklemeye ilk parça 7 20 satacam :)))
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karabigalı yorumu ()Dur be ustaa daha yeni başladık bizim gülecegimiz zamanda gelecek ben gbp emden memnunum
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için karabigalı yorumu ()Eyvallah abi sagol
Çaldım
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için karabigalı yorumu ()InşAllah abi
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için karabigalı yorumu ()Yok be abi hesabı yanlıs yapmısım cuma günü elimdeki tl 32 grama yetmedi bende ufak ufak gbp topladım
VYaman için cevaplandı (yorumu göster)